Babel Rising 3D! review - un joc cu zeități În care pedepsiți ereticii, sancționați arhitectura (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.585 ori
<b>Babel Rising 3D! review - un joc cu zeități În care pedepsiți ereticii, sancționați arhitectura (Video)</b>Dacă tot am avut tableta Samsung Galaxy Note 10.1 la teste am încercat și jocul Babel Rising 3D!, un inedit titlu care va pune în pielea unei zeități ce pedepsește eretici. Jocurile tip "god game" erau la modă cu câțiva ani în urmă, titluri...

Dacă tot am avut tableta Samsung Galaxy Note 10.1 la teste am încercat și jocul Babel Rising 3D!, un inedit titlu care va pune în pielea unei zeități ce pedepsește eretici. Jocurile tip "god game" erau la modă cu câțiva ani în urmă, titluri precum Populous sau Black & White făcând furori, dar acest gen nu prea a mai fost abordat de ceva vreme. Babel Rising 3D! face o încercare de simulator de zeitate și reușește destul de bine să amuze.

Ideea e simplă: ereticii vor să înalțe turnul din Babel, iar voi sunteți zeul din ceruri care îi pedepsește. Veți face asta cu foc, apă, piatră și alte elemente ale naturii. Veți putea trimite o ploaie de meteoriți peste muncitorii care clădesc turnul, sau pur și simplu o ploaie normală care îi va încetini. îi veți putea îngheța sau le veți da foc cu un swipe cu două degete pe ecran. Există și combo-uri speciale cu calamitați masive, care durează mult să se încarce și implică apăsarea ecranului cu 3 degete. Fiecare putere are si upgrade-uri pe care le cumparati si care se incarca mai greu si fac pagube mai mari.

Babel Rising 3D!

Babel Rising 3D! are o grafică tridimensională detaliată și dacă dați setarile la nivel maxim veți vedea cât s-a muncit la acest joc pe partea grafică. Sunetele scoase de ereticii care se prăpădesc sunt amuzante și din când în când mai apare și câte un preot care îi protejează de elementele naturii. Astfel preoții cu aura roșie sunt protejați de foc, iar cei cu aura verde de elementele pământului și îi apara și pe muncitori. Acesta este un joc care trebuie încercat pentru a fi înțeles și cert e că da dependența și e foarte amuzant. îi acordăm nota 8 din 10 și îl descărcați de aici.

❗ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202