Dino Hunter Deadly Shores Review (Samsung Galaxy Tab S 8.4): Deer Hunter cu dinozauri, static și ultrascurt la sesiuni de gameplay (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.860 ori
<b>Dino Hunter Deadly Shores Review (Samsung Galaxy Tab S 8.4): Deer Hunter cu dinozauri, static și ultrascurt la sesiuni de gameplay (Video)</b>Dino Hunter Deadly Shores este un joc relativ nou de la Glu Games, practic un skin aplicat lui Deer Hunter. Diferența între acel joc și acesta este vânatul, care în loc de cerbi, urși și lupi devine o colecție de dinozauri fioroși. Am testat...

Dino Hunter Deadly Shores este un joc relativ nou de la Glu Games, practic un skin aplicat lui Deer Hunter. Diferența între acel joc și acesta este vânatul, care în loc de cerbi, urși și lupi devine o colecție de dinozauri fioroși. Am testat acest joc gratuit pe tableta Samsung Galaxy Tab S 8.4.

Jocul este unul freemium, bazat pe o bară de energie, care se golește destul de rapid. Din fericire ea se umple atunci când faceți level up, deci măcar acest aspect e rezolvat. Veți vâna raptori, pterodactili, câte un T-Rex și multe alte bestii preistorice. Aveți la dispoziție numeroase arme, în special puști cu lunetă, plus duzine de upgrade-uri, de pat al puștii, muniție, stabilitate, zoom pentru lunetă, infraroșu și altele.

Dino Hunter Deadly Shores

Ocazional veți pune mâna și pe o mitralieră sau chiar un lansator de rachete. în urma unei sesiuni de vânătoare câștigați bani, care sunt investiți în noi arme și noi upgrade-uri. Veți obține bani în plus dacă nimeriți dinozaurul în plămân, inimă sau alte organe, țintite cu infraroșu. Grafica jocului nu arată chiar rău, mai ales pentru un shooter static, dar sesiunile de gameplay sunt extrem de scurte, uneori durând doar câteva secunde. Titlul e foarte repetitiv și static și acțiunea se petrece în junglă, pe plajă sau într-o zonă dezolată apocaliptică.

Dino Hunter Deadly Shores​

Veți avea și un mod Trophy Hunt la dispoziție, un fel de boss battle în care vă luptați cu cei mai mari și răi dinozauri. Pentru genul sau de joc, Dino Hunter e reușit, dar vă veți plictisi rapid de el și de sesiunile scurte de joc. îi acordăm o notă de 8 din 10 și îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 prețuri actualizate:

Dino Hunter Deadly Shores Review (Samsung Galaxy Tab S 8.4)