Final Fantasy Brave Exvius Review (Huawei MediaPad M3): un RPG ca la carte, cu un sistem destul de complicat, dificultate ridicată (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Huawei 913 ori
<b>Final Fantasy Brave Exvius Review (Huawei MediaPad M3): un RPG ca la carte, cu un sistem destul de complicat, dificultate ridicată (Video)</b>Nu ştiu dacă ştiţi, dar sunt un uriaş fan al jocurilor Final Fantasy, în frunte cu titlul FF 15 care debutează săptămâna viitoare. Pe mobil au apărut câteva portari ale jocurilor mai vechi din serie, dar şi câteva titluri unice, printre care se numără..

Nu ştiu dacă ştiţi, dar sunt un uriaş fan al jocurilor Final Fantasy, în frunte cu titlul FF 15 care debutează săptămâna viitoare. Pe mobil au apărut câteva portari ale jocurilor mai vechi din serie, dar şi câteva titluri unice, printre care se numără şi Final Fantasy Brave Exvius. Am zis să îi dau o şansă, pentru că auzisem lucruri bune despre el şi am testat jocul pe tableta Huawei MediaPad M3.

Avem de-a face evident cu un RPG tipic Square, lansat în această vară prin colaborarea Square cu firma Alim. Vom explora temnițe şi oraşe şi avem parte de o grafică old school aici, ca la RPG-urile de la începutul anilor 90 sau chiar mai vechi. Bătăliile sunt evident turn based şi veţi activa puterile fiecărui personaj cu câte un swipe în sus, jos, dreapta sau stânga, fiind vorba despre abilităţi, gardă, atac sau altele.

Review joc Final Fantasy Brave Exvius, prezentat pe tableta Huawei MediaPad M3

Dialogul e pe bază de şicane între cele două personaje principale, cu un erou pueril şi emo numit Rain şi un mentor calm şi blazat numit Lasswell. Povestea e generica, pe bază de cristale şi prinţese răpite, că de obicei pentru un Final Fantasy. Bătăliile sunt destul de rapide ţinând cont că sunt turn based şi ce mă deranjează e faptul că acest joc fiind gratuit apar şi limitările, precum acel stamina meter, care ne lasă să purtăm un număr limitat de lupte.

Putem obține abilitați, avem şi summon şi putem să împrumutăm câte un personaj de la alţi gameri, latura de socializare a acestui titlu de altfel. Exista si Friend Request și mesaje evident. Muzica de fundal e excelentă şi pe lângă Story Mode, avem şi Coliseum, Vortex şi alte zone cu bătălii mai complexe şi inamici mai puternici. Facem şi crafting şi cheltuim orbs sau bilete pentru a accesa bătălii speciale.

Din păcate povestea e subţire aici şi sistemul din spatele luptelor e complicat în mod inutil cu acele swipe-uri. Un joc de nota 8 care nu prea face cinste tradiţiei Final Fantasy. Îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Huawei MediaPad M3, prețuri actualizate: