SXPD Extreme Pursuit Force Review (iPad Mini): unul dintre cele mai originale jocuri de pe iPad, combină comic bookul cu urmăririle cu motociclete (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 535 ori
<b>SXPD Extreme Pursuit Force Review (iPad Mini): unul dintre cele mai originale jocuri de pe iPad, combină comic bookul cu urmăririle cu motociclete (Video)</b>SXPD Extreme Pursuit Force e un joc cu multe probleme, dar originalitatea nu e una dintre ele. Acest titlu este disponibil doar pe iPad și iese în evidență printr-un comic book bine pus la punct și o serie de urmăriri cu motocicletele. &nbsp; L-am...

SXPD Extreme Pursuit Force e un joc cu multe probleme, dar originalitatea nu e una dintre ele. Acest titlu este disponibil doar pe iPad și iese în evidență printr-un comic book bine pus la punct și o serie de urmăriri cu motocicletele.

L-am testat pe iPad Mini, iar jocul costă 2 dolari. Grafică este oferită în nuanțe de alb/negru și roșu, cam ca în Sin City și o atmosferă noir e păstrată în tot acest joc. Controlul e foarte incomod în SXPD, deoarece veți conduce o motocicletă în first person, dar nu aveți buton de frână și nu puteți încetini orice ați face. Va trebui să înclinați tableta pentru a vira și veți avea foarte multe obstacole de evitat.

SXPD Extreme Pursuit Force Review (iPad Mini)

De parcă asta nu era de ajuns, va trebui să apăsați pe ecran cu un deget pentru a trage cu mitraliera, să faceți swipe în sus pentru a trage cu o rachetă sau să apăsați ecranul cu 2 degete pentru a obține un boost Nitro. Jocul integrează un comic book întunecat de 48 de pagini, care spune povestea lui SXPD, o brigadă feminină de poliție din viitor, care activează în New Royal, statul 52 din SUA.

Este o lume violenta și bizară, cu personaje ciudate. Veți avea la dispoziție 6 nivele story și 6 nivele arcade, deci jocul e cam scurt, dacă veți trece de nivelele destul de grele. Pe viitor vom mai primi episoade în SXPD, conform creatorilor jocului. Acest titlu este regizat de către David Perry, creatorul lui MDK și Earthworm Jim, deci are pedigree bun. Am apreciat foarte mult si artworkul sau, desi fundalul din nivele nu prea e inspirit. îi dam o notă de 9.4 din 10 și îl descărcați de aici.

Prețul tabletei îl puteți afla de aici.

❗ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202