World of Tanks Blitz Review (iPad Mini): aproape la fel de atractiv ca și varianta de desktop, conexiune excelentă la serverele WoT (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.721 ori
<b>World of Tanks Blitz Review (iPad Mini): aproape la fel de atractiv ca și varianta de desktop, conexiune excelentă la serverele WoT (Video)</b>World of Tanks e deja o mânie globală, un joc online ce înregistrează un succes uriaș pe desktop și care inevitabil a ajuns și pe tableta și mobil. Noi am testat titlul World of Tanks Blitz, lansat în această vară pe iOS și jucat pe iPad Mini...

World of Tanks e deja o mânie globală, un joc online ce înregistrează un succes uriaș pe desktop și care inevitabil a ajuns și pe tableta și mobil. Noi am testat titlul World of Tanks Blitz, lansat în această vară pe iOS și jucat pe iPad Mini în cazul recenziei de mai jos.

Jocul e disponibil gratuit și nu este un port al versiunii desktop, ci mai degrabă o versiune originală. Veți putea alege tancuri rusești, americane sau germane și să vă luptați cu milioane de gameri din toată lumea. Bătăliile sunt exclusiv online, în multiplayer și se desfășoară în 2 tabere de câte 7 tancuri, nu 14 vs 14 ca pe PC. Aveți la dispoziție 8 hărți, iar luptele se vor da în deșert, orașe părăsite, pe zăpadă sau în zone împădurite, de exemplu.

World of Tanks Blitz

Spre deosebire de 99% dintre jocurile online de pe mobil, aici dacă veți fi uciși nu vă veți putea respawna, ci luptă va fi gata pentru voi. Veți putea privi restul duelurilor prin camerele atașate tancurilor aliate sau puteți păsări lupta și găsi un server folosind alt tanc din garaj. World of Tanks Blitz pune la bătaie 90 de tancuri, un arbore tehnologic impresionant și o mulțime de upgrade-uri.

Bătăliile durează cam 5-6 minute și se câștigă în 2 moduri: fie capturați baza inamică, fie ucideți toți inamicii. Evoluția în acest joc este lentă și aveți nevoie să cheltuiți o grămadă de puncte de experiență pentru upgrade-uri, iar ele sunt greu de obținut. între lupte sunteți obligați să cumpărați muniție, cu bani reali, dar puteți achiziționa și diferite itemuri și boosturi, precum un stingător de incendii sau medikit.

World of Tanks Blitz Review (iPad Mini)

Conceptul de auto match e bine pus la punct și jucători de nivele similare vor fi angrenați într-o luptă, pentru că ea să fie dreapta. Controlul se realizează cu un stick virtual în partea stângă a ecranului, iar cu acesta mișcați tancul înainte și înapoi, la dreapta și la stânga, în vreme ce un swipe în dreapta ecranului îndreaptă tureta în direcția dorită. Aveți și o hartă la dispoziție, 2 butoane pentru tras în inamici, opțiuni pentru muniție și mesaje pe care le puteți trimite altor jucători, precum SOS de exemplu.

Controalele touch se pot customiza, iar jocul oferă țintire asistată din start, pentru a vă ajuta. Puteți avea doar 6 tancuri în garaj, iar pentru mai multe sloturi trebuie să plătiți. Grafică acestui titlu arată bine și fiecare tanc sună și se mișcă diferit, fiind emulat comportamentul lor din realitate. Jocul e distractiv, dacă vă place genul și am apreciat bătăliile scurte și ușor frustrante, mai ales dacă ești eliminat în primele secunde, dar divertismentul real începe în mijlocul unei lupte înflăcărate, pline de tancuri bine adăpostite și cu strategii cam repetitive.

îi acordăm acestui titlu nota 9 din 10 și îl descărcați de aici.

Puteți afla prețul actual al unei tablete Apple iPad Mini Retinaaici.

World of Tanks Blitz Review (iPad Mini)