Asphalt 7 Heat Review: cel mai bun joc de curse de pe Android (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 2.199 ori
<b>Asphalt 7 Heat Review: cel mai bun joc de curse de pe Android (Video)</b>Aproape că nu îți vine să crezi că franciza de jocuri de curse Asphalt a ajuns acum la titlul al șaptelea, disponibil acum și pe Android. Lăsând în urmă în praf serii ca Burnout, NFS și Ridge Racer, Asphalt a evoluat dincolo de aspteptari și...

Aproape că nu îți vine să crezi că franciza de jocuri de curse Asphalt a ajuns acum la titlul al șaptelea, disponibil acum și pe Android. Lăsând în urmă în praf serii ca Burnout, NFS și Ridge Racer, Asphalt a evoluat dincolo de aspteptari și se apropie de jocul arcade de curse perfect. Produs de Gameloft, acest titlu costă 99 de cenți în Google Play Store, iar noi l-am testat pe ASUS PadFone, atât pe tableta, cât și pe telefon.

Asphalt 7 Heat pune la dispoziție 15 circuite și 60 de automobile, printre care și faimosul Delorean din filmul Back to the Future, plus mașini Lamborghini, BMW, Aston Martin și multe altele, toate personalizabile, fie la capitolul performanță, fie look, vopsea, culoarea ferestrelor și diverse modele imprimate pe automobil. Puteți upgrada motorul, crește capacitatea nitro a mașinii și multe altele, actualizările fiind bazate pe bani pe care îi câștigați din curse. Există o altă resursă a jocului și anume o serie de steluțe, pe care le obțineți când completați anumite challenge-uri, fie că e vorba de 10 mașini ciocnite, 100 de curse câștigate sau altele asemenea.

Asphalt 7 Heat

Grafica noului Asphalt arata fantastic și nu am absolut nimic de reproșat. De la zăpezile din Alpi, până la clădirile din Moscova, toate traseele arată excelent și reflexia soarelui atunci când luați o curbă e ceea ce numesc eu "a nice touch". Senzația de viteză primează aici și atunci când obțineți un boost special pe traseu, veți avea parte de o transformare în albastru a universului din jur, pe măsură ce mașina intra într-o viteză superioară. Aveți 150 de curse la dispoziție în joc, care vă vor pune la încercare reflexele, fie că selectați controlul mașinii prin înclinarea telefonului sau prin touch.

Aveți și un mod multiplayer în care vă puteți întrece în rețeaua locală sau online cu 5 prieteni într-o cursă plină de drifturi, nitrous oxide și șicanări. Tipurile de competiții includ și curse în care trebuie doar să scoateți adversarii de pe pistă, dar și modul Elimination, cu câte o mașină eliminată la fiecare tur, plus curse normale și curse contra cronometru. Considerăm Asphalt 7 un must buy și îi acordăm nota 9. îl puteți descărca de aici.