Batman: Arkham Origins review: joc repetitiv cu numeroase costume și abilități pentru Batman (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.367 ori
<b>Batman: Arkham Origins review: joc repetitiv cu numeroase costume și abilități pentru Batman (Video)</b>Dacă vă plac jocurile cu supereroi, vă va tenta cu siguranță titlul Batman Arkham Origins, disponibil gratuit pe Android (curând) și iOS. Acest titlu vine drept companion pentru jocul de PC și console cu același nume, dar are un gameplay total...

Dacă vă plac jocurile cu supereroi, vă va tenta cu siguranță titlul Batman Arkham Origins, disponibil gratuit pe Android (curând) și iOS. Acest titlu vine drept companion pentru jocul de PC și console cu același nume, dar are un gameplay total diferit.

Ca gameplay el se aseamănă cu Injustice, produs tot de către Nether Realms, aceeași companie din spatele acestui titlu. E vorba aici despre un beat em up turn based destul de repetitiv, care va pune să vă luptați cu minionii lui Black Mask, cei ai Pinguinului și cu alți răufăcători precum Deadshot sau Copperhead. Luptele sunt simple, de vreme ce controlul e pe bază de tap and swipe, cu combo-uri care implică apăsarea repetată a ecranului.

Veți putea para lovituri apăsând cu două degete pe ecran și veți avea două serii de mișcări speciale: cele de atac și cele defensive. Arkham Origins pune la dispoziție numeroase abilități și costume ale lui Batman, unele foarte originale, datând din al doilea război mondial, din viitor sau dintr-un univers paralel.

Batman Arkham Origins review: joc repetitiv cu numeroase costume și abilități pentru Batman (Video)

Grafica arată bine, chiar și pe iPad Mini, iar animațiile sunt fluide, deși luptele sunt repetitive și din păcate și inamicii și fundalurile se cam repetă. Acest joc este un freemium și are un mecanism de joc numit Stamina, care va permite să luptați numai în limita unei bare de energie. Odată epuizată aceasta nu mai puteți juca jocul și trebuie să așteptați să se încarce... sau să plătiți.

Fanii Batman vor aprecia jocul, pana se vor plictisi de repetitivitatea sa. îi acordăm acestui joc nota 7 din 10 și îl descărcați de aici pentru iOS.

Prețul tabletei îl puteți afla de aici.