Beach Buggy Blitz review - un joc Android special pentru terminalele Tegra 3, cu efecte vizuale atractive (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.730 ori
<b>Beach Buggy Blitz review - un joc Android special pentru terminalele Tegra 3, cu efecte vizuale atractive (Video)</b>Având în teste telefonul LG Optimux 4X HD, am decis să îi punem la treabă procesorul quad core Tegra 3 și asta printr-un joc special creat pentru a testa performanțele acestui CPU. Pe numele său Beach Buggy Blitz, acesta este un titlu de curse,...

Având în teste telefonul LG Optimux 4X HD, am decis să îi punem la treabă procesorul quad core Tegra 3 și asta printr-un joc special creat pentru a testa performanțele acestui CPU. Pe numele său Beach Buggy Blitz, acesta este un titlu de curse, care implică o mașinuță rapidă, un buggy, cu care vă veți deplasa pe o plajă tropicală.

Jocul este disponibil complet gratuit în Google Play Store și puteți să îl găsiți și în Tegra Zone pe terminalele compatibile, precum tableta Nexus 7 sau HTC One X. Creație a celor de la Vector Unit, Beach Buggy Blitz vă oferă un vehicul colorat cu care vă veți deplasa într-un peisaj tropical fără să aveți rivali reali. Cursa este contra cronometru și aveți ca scop să ajungeți cât mai departe pe traseu și să obțineți un timp cât mai bun. De-a lungul cursei adunați monede, cu care puteți cumpăra noi mașini, upgrade-uri și personaje haioase de pus la volan.

Grafica este aspectul care scoate în evidență acest joc, deoarece gameplay-ul nu e cine știe ce, de vreme ce aveți la dispoziție doar o singură cursa practic. Observați efectele vizuale atractive, inclusiv cele de iluminare din peșteră sau picăturile de apă care curg pe ecran atunci când intrați în apă cu mașina. Avem parte de umbre dinamice în timp real și de modelare 3D, astfel că Tegra 3 e testat serios prin acest joc. îi dăm o notă de 8 din 10 și îl puteți găsi aici pentru download.

;