Block Amok Review (Karbonn Titanium S6): domino cu lemne și oi, un puzzle interesant (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 533 ori
<b>Block Amok Review (Karbonn Titanium S6): domino cu lemne și oi, un puzzle interesant (Video)</b>Block Amok este un joc pe atât de simplu, pe cât e de simpatic și inteligent. L-am testat pe telefonul Karbonn Titanium S6, cu mențiunea că jocul e disponibil gratuit in Play Store, iar telefonul poate fi castigat la un concurs Mobilissimo.ro. Acesta...

Block Amok este un joc pe atât de simplu, pe cât e de simpatic și inteligent. L-am testat pe telefonul Karbonn Titanium S6, cu mențiunea că jocul e disponibil gratuit in Play Store, iar telefonul poate fi castigat la un concurs Mobilissimo.ro. Acesta este un puzzle, cu accente de domino, dacă vreți.

Veți folosi un tun montat pe roți, care se poate plimba pe o șină circulară în jurul unei construcții din lemn. Fiecare scândură poate fi lovită și dărâmată, iar fiecare misiune implică dărâmarea a câteva zeci de astfel de lemne. în fața voastră stau labirinturi întortocheate din lemn, susținute de structuri solide, dar care pot fi compromise cu un proiectil aruncat la locul potrivit.

Din păcate, numărul de proiectile e destul de mic, deci trebuie să faceți fiecare lovitură să conteze. Veți putea cumpăra noi oi care să manevreze tunul, sau să înlocuiți tunul pe roți cu un tanc sau un automobil sport. Pe lângă lovirea lemnului, puteți lovi și cutii TNT sau oi cu rachete atașate, care vor începe să zboare haotice și să lovească structurile din cale.

Block Amok

Fiecare nivel e generat la întâmplare, deci nu puteți prezice ce obstacole vă apăr în cale. în cazul în care terminați nivelul cu prea multe proiectile, ele se portează pentru nivelul următor. Există și un puzzle special în fiecare zi, o provocare a zilei, iar lemnele care cad pe șina se transformă în monede. Avem și achievementuri aici și o grafică destul de Ok randată pentru acest gen de joc.

Controlul e simplu și puteți face swipe pentru a orienta tunul, aveți un buton pentru tras ghiulele și două butoane pentru a muta tunul. îi acordăm lui Block Amok nota de 8.5 din 10 și îl descărcați de aici.

Prețul lui Karbonn Titanium S6 îl puteți afla de aici.

Block Amok Review (Karbonn Titanium S6)
​