Bruce Lee Enter the Game Review (Nexus 6): arte marțiale În versiunea arcade, mecanisme freemium cam enervante (Video)

849 ori
<b>Bruce Lee Enter the Game Review (Nexus 6): arte marțiale În versiunea arcade, mecanisme freemium cam enervante (Video)</b>Bruce Lee Enter the Game este un titlu de gen beat &#39;em up, care a poposit de curând în Play Store. El este un freemium, deci nu costă vreun leu, dar are acele mecanici enervante, precum un sistem de energie bazat pe 5 inimi. Am testat jocul pe...

Bruce Lee Enter the Game este un titlu de gen beat 'em up, care a poposit de curând în Play Store. El este un freemium, deci nu costă vreun leu, dar are acele mecanici enervante, precum un sistem de energie bazat pe 5 inimi. Am testat jocul pe Nexus 6 și ne-am distrat cu acest titlu.

Odată epuizate cele 5 inimi, trebuie să așteptați până primiți altele și cu puțin noroc priviți un clip video sau faceți level up pentru a primi inimi în plus. Grafica e de tip 2D și avem parte de 40 de nivele. Putem folosi nunchuckuri, costume originale ale lui Bruce Lee și veți auzi tipetele sale clasice în timpul atacurilor și vedea o serie de combo-uri arătoase. Controlul e de tip swipe și touch, cu o acțiune frenetică de apăsare pe display. Veți fi atacați de valuri de inamici, cu slăbiciunile semnalate sub forma unor săgeți lângă ei.

Bruce Lee Enter the Game​

Unii sunt sensibili la high kick, alții la low kick sau o lovitură orizontală. Există și inamici care au o barieră și pentru care trebuie să țineți apăsat pe ecran după swipe pentru a sparge barieră. După fiecare nivel completat veți primi monede, pe care le cheltuiți pe costume, arme și upgrade-uri de viață, puteri speciale și atac. Fury este un atac special care încetinește timpul și se activează doar după o serie de lovituri reușite.

Acțiunea e rapidă, dar aveți cam puțină viață și veți muri rapid, dacă nu aveți grijă la mișcările inamicilor. Grafică e una de tip desen animat, având o atmosferă a anilor 70, mai ales la capitolul costume ale personajelor. Jocul are potențial, dar e cam repetitiv și blocat puțin de mecanicile freemium. îi dăm notă 7 din 10 și îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Motorola Nexus 6, prețuri actualizate:

Bruce Lee Enter the Game Review (Nexus 6)

⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202

Susțin Mobilissimo cumpărând prin linkuri de afiliere:

*Cumpărând, accesând magazinele prin aceste link-uri/ sigle, ajuți la finanțarea site-ului Mobilissimo prin procentul pe care noi îl primim în urma vânzării, de la retaileri. Pe tine nu te costă nimic, dar pe noi ne ajută să rămânem independenți și să devenim și mai buni în ceea ce facem. MULȚUMIM! :)