Bruce Lee Enter the Game Review (Nexus 6): arte marțiale În versiunea arcade, mecanisme freemium cam enervante (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 683 ori
<b>Bruce Lee Enter the Game Review (Nexus 6): arte marțiale În versiunea arcade, mecanisme freemium cam enervante (Video)</b>Bruce Lee Enter the Game este un titlu de gen beat &#39;em up, care a poposit de curând în Play Store. El este un freemium, deci nu costă vreun leu, dar are acele mecanici enervante, precum un sistem de energie bazat pe 5 inimi. Am testat jocul pe...

Bruce Lee Enter the Game este un titlu de gen beat 'em up, care a poposit de curând în Play Store. El este un freemium, deci nu costă vreun leu, dar are acele mecanici enervante, precum un sistem de energie bazat pe 5 inimi. Am testat jocul pe Nexus 6 și ne-am distrat cu acest titlu.

Odată epuizate cele 5 inimi, trebuie să așteptați până primiți altele și cu puțin noroc priviți un clip video sau faceți level up pentru a primi inimi în plus. Grafica e de tip 2D și avem parte de 40 de nivele. Putem folosi nunchuckuri, costume originale ale lui Bruce Lee și veți auzi tipetele sale clasice în timpul atacurilor și vedea o serie de combo-uri arătoase. Controlul e de tip swipe și touch, cu o acțiune frenetică de apăsare pe display. Veți fi atacați de valuri de inamici, cu slăbiciunile semnalate sub forma unor săgeți lângă ei.

Bruce Lee Enter the Game​

Unii sunt sensibili la high kick, alții la low kick sau o lovitură orizontală. Există și inamici care au o barieră și pentru care trebuie să țineți apăsat pe ecran după swipe pentru a sparge barieră. După fiecare nivel completat veți primi monede, pe care le cheltuiți pe costume, arme și upgrade-uri de viață, puteri speciale și atac. Fury este un atac special care încetinește timpul și se activează doar după o serie de lovituri reușite.

Acțiunea e rapidă, dar aveți cam puțină viață și veți muri rapid, dacă nu aveți grijă la mișcările inamicilor. Grafică e una de tip desen animat, având o atmosferă a anilor 70, mai ales la capitolul costume ale personajelor. Jocul are potențial, dar e cam repetitiv și blocat puțin de mecanicile freemium. îi dăm notă 7 din 10 și îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Motorola Nexus 6, prețuri actualizate:

Bruce Lee Enter the Game Review (Nexus 6)