Cut the Rope 2 review: un puzzle fizic foarte distractiv, ideal pentru cei mici (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 662 ori
<b>Cut the Rope 2 review: un puzzle fizic foarte distractiv, ideal pentru cei mici (Video)</b>Jocul Cut the Rope a fost extrem de popular cu multe luni în urmă, atunci când a fost lansat pe iOS și Android și iată-l acum ajuns la versiunea 2. Cut the Rope 2 a fost testat de noi pe iPad Mini și îl găsiți în App Store la prețul de 1...

Jocul Cut the Rope a fost extrem de popular cu multe luni în urmă, atunci când a fost lansat pe iOS și Android și iată-l acum ajuns la versiunea 2. Cut the Rope 2 a fost testat de noi pe iPad Mini și îl găsiți în App Store la prețul de 1 dolar.

Aveți la dispoziție 5 noi zone în care să va jucați, printre care și păduri, un baraj, un parc și subteran. Fiecare zonă vă oferă un nou personaj cu o nouă serie de abilități. în Cut the Rope 2 ideea este să tăiati frânghii și să mișcați diferite elemente ale unui puzzle pentru a aduce o prăjitură la un personaj simpatic, care seamănă cu o broască. Printre acele personaje speciale ajutătoare se număra o creatură albastră care se poate multiplica, un cameleon care își folosește limba extensibilă drept pârghie și un personaj care are rolul de arc pe care săriți.

Aveți la dispoziție și butoane, trape, zone acvatice și peste 100 de nivele de distracție. Fiecare nivel durează doar câteva secunde, deci jocul e distractiv și în doze mici, în drum spre muncă. Ideea este să obțineți toate cele 3 stele în fiecare nivel, nu doar să aduceți prăjitura la broasca. Jocul e foarte copilăros și amuzant, dar va și învață un lucru sau două despre fizică. Aveți la dispoziție și powerupuri, printre care și indicii pentru rezolvarea nivelului, o ploaie cu prăjituri și altele.

îi dăm notă 9.2 din 10 lui Cut the Rope 2 și îl descărcați de aici.

Prețul actualizat a lui iPad Mini îl puteți afla de aici.

​Cut the Rope 2 review