Dumb Ways to Die 2 Review (Samsung Galaxy A5): cele mai stupide moduri de a muri din greşeală devin competiţie sportivă (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.041 ori
<b>Dumb Ways to Die 2 Review (Samsung Galaxy A5): cele mai stupide moduri de a muri din greşeală devin competiţie sportivă (Video)</b>Dumb Ways to Die 2 este un "Joc" &icirc;n aceeaşi măsură &icirc;n care joculeţele de pe Nintendo Wii se puteau considera titluri de gaming. Ideea este să te distrezi fără să te g&acirc;ndeşti prea mult şi neuronii să stea relaxaţi fără...

Dumb Ways to Die 2 este un "Joc" în aceeaşi măsură în care joculeţele de pe Nintendo Wii se puteau considera titluri de gaming. Ideea este să te distrezi fără să te gândeşti prea mult şi neuronii să stea relaxaţi fără sinapse. Dumb Ways to Die 2 a fost testat de noi pe Samsung Galaxy A5 şi ne-am distrat de minune cu el.

Scopul este să rezişti cât mai mult fără să mori, în ciuda faptului că personajul pe care îl controlezi se pune în gura rechinului, Yeti-ului, în calea unui accident mortal, patinează pe gheaţă subţire sau vrea să îşi pună limbă pe metal îngheţat. Jocul e disponibil gratuit in Play Store şi e bazat pe umor şi viteza de reacţie. Aveţi la dispoziţie zeci de minigame-uri, pe bază de tap şi swipe.

Veţi face tap pentru a sări peste o gaură cu un rechin în ea, trasa dungi pe ecran pentru a vă încheia la şireturi înainte de o alergare sau să faceţi tap rapid pentru a alerga, altfel veţi lovi garduri la proba olimpică dedicată. Acţiunea devine din ce în mai rapidă, pe măsură ce supravieţuiţi mai multor probe. Jocul a debutat ca un anunţ haios la metroul din Melbourne, care încerca să facă pasagerii atenţi la eventualele accidente.

El a ajuns apoi viral şi apoi jocul pe care îl ştiţi. Personajele care păţesc accidentele sunt haioase şi creionate ca un desen animat, iar acţiunea are loc tematic, într-un univers îngheţat, unul maritim şi unul de tip parc de distracţii. Există şi personaje deblocabile. Îi acordăm acestui joc "idiot" în sensul cel mai inocent şi bun al cuvântului nota de 9.3 din 10. Îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Samsung Galaxy A5, prețuri actualizate:

Dumb Ways to Die 2 Review (Samsung Galaxy A5)