EA Sports UFC Review (Allview X2 Soul Pro): cel mai bun joc de lupte de pe Android e aici, cu preţuri cam piperate, dar mişcări variate (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.480 ori
<b>EA Sports UFC Review (Allview X2 Soul Pro): cel mai bun joc de lupte de pe Android e aici, cu preţuri cam piperate, dar mişcări variate (Video)</b>Vă spun din capul locului că EA Sports UFC e mai distractiv dec&acirc;t Mortal Kombat X şi a fost apreciat de mine drept un joc de lupte mai apropiat de ce ar trebui să fie o experienţă de genul pe mobil. El ocupă 430 de MB şi a fost testat pe...

Vă spun din capul locului că EA Sports UFC e mai distractiv decât Mortal Kombat X şi a fost apreciat de mine drept un joc de lupte mai apropiat de ce ar trebui să fie o experienţă de genul pe mobil. El ocupă 430 de MB şi a fost testat pe Allview X2 Soul Pro. Jocul are o grafică arătoasă, vine de la EA Sports şi e disponibil gratuit in Play Store.

Aveţi aici toţi luptătorii originali din UFC şi câte o provocare săptămânală, cu o luptă ce are loc în cuşcă şi în realitate. Veţi putea debloca noi luptători, care costă foarte mult şi upgrada statutul luptătorului vostru, cumpărând pachete de cărţi de joc. Acestea vă cresc viaţa, atacurile Standout şi cele de la sol. Fiecare atac poate primi un level up prin cărţile dedicate.

Acesta fiind UFC, nu vă veţi lupta doar cu picioarele şi pumnii, ci veţi putea şi să puneţi la pământ adversarul şi să îl ţineţi într-o prindere specială. Cu o apăsare pe ecran veţi realiza o lovitură, iar cu swipe veţi da o lovitură puternică. Un swipe pe diagonală va permite să daţi o lovitură şi mai puternică. Cu un swipe înapoi vă veţi putea feri de inamic şi să revenitiapoiu cu o lovitură mai puternică.

Apăsarea ecranului cu două degete înseamnă parare aici. Atacurile speciale se vor încărca în partea stângă a ecranului şi se pot declanşa cu succes după o serie de lovituri standard. Veţi lovi din săritură, da genunchi în figură şi aruncă croşee şi picioare la momentul potrivit... sau nu. Varietatea loviturilor e mare şi acest joc e mult mai greu decât Mortal Kombat şi mai interesant. De remarcat şi faptul că viaţa luptătorilor se regenerează automat, deci luptele devin mai grele astfel.

În plus, o lovitură foarte puternică poate face luptătorul groggy şi nu va mai putea da lovituri precise. Am senzaţia că secţiunea Quick Fight din meniu va pune în faţa unor gameri reali, deoarece am văzut câteva mişcări şi eschive ratate nespecifice unui AI. Peste 70 de luptători cu animaţii şi mişcări trademark sunt aici, iar grafică arata foarte bine.

EA Sports UFC Review (Allview X2 Soul Pro)

Aproape că se simte transpiraţia şi mirosul de metal din cuşcă aici. Titlul e de nota 9.3 din 10 şi ar fi fost mai mare nota, dacă era mai uşor să deblocăm luptătorii. Îl puteți descărca de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview X2 Soul Pro prețuri actualizate: