First Strike: Final Hour Review (Allview X4 Soul Infinity Plus): simulatorul pe care Trump şi Kim Jon Un nu au voie să îl joace (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 602 ori
<b>First Strike: Final Hour Review (Allview X4 Soul Infinity Plus): simulatorul pe care Trump şi Kim Jon Un nu au voie să îl joace (Video)</b>Printre jocurile pe care le-am jucat pe smartphone-ul Allview X4 Soul Infinity Plus s-a numărat și First Strike: Final Hour, titlu de strategie disponibil pe Android și iOS pentru sub 5 lei în momentul de față. Scopul jocului de față este acela de

Atunci când am testat telefonul Allview X4 Soul Infinity Plus, m-am jucat şi un joc pe acest terminal, profitând de ecranul cel mare de 6 inch. E vorba despre First Strike: Final Hour, genul de titlu pe care nu ar trebui să îl joace vreodată Donald Trump şi Kim Jon-Un. E gratuit în Play Store, dar are şi o versiune full care costă 4.79 lei.

La bază jocul pare simplu: faceţi swipe pentru a roti globul pământesc şi tap pe fiecare cvartal al ţării voastre pentru a construi rachete balistice, defensive şi pentru a vă extinde. Puteţi face research pentru a creşte raza de acţiune a rachetelor voastre, forţa distructivă şi veţi putea cerceta şi nişte rachete ultra puternice, care se sparg în mai multe rachete şi nu pot fi "parate".

First Strike: Final Hour

E vorba despre atacuri nucleare aici, nu banale rachete, iar tot globul e afectat. Puteţi anexa țări, să puneţi şi acolo rachete şi scopul este să rămâneţi singură naţiune de pe Terra supravieţuitoare. Există şi diplomaţie şi puteţi încheia armistiţii şi parteneriate cu India, Pakistan sau Europa de Vest, dar uneori vă vor lovi şi când sunteţi aliaţi.

Fiecare lansare de rachetă e semnalată cu un sunet de alarmă ameninţător şi vedeţi şi traiectoria rachetei nucleare care vine. O puteţi para cu o rachetă de croazieră, dar un astfel de proiectil de acest gen trebuie fabricat în avans. Există şi perioade de cooldown şi dacă vă enervaţi puteţi da drumul la întreg arsenalul de rachete, din toate ţările şi bazele voastre, distrugând țări şi continente întregi.

First Strike: Final Hour

Am remarcat că zona africană mă atacă des, cel puţin după ce India şi Pakistanul sunt distruse. America de Sud e uşor de anexat la SUA, ca şi Asia de Sud Est, Australia şi Japonia. Dacă plătiţi toţi banii pentru joc puteţi juca şi cu alte naţiuni, chiar şi cu Coreea de Nord. Jocul a luat o mulţime de premii şi nu e chiar la prima tinereţe, având câţiva ani în spate.

Eu am jucat varianta gratis, dar în cea full există şi alte arme speciale, mai multe ţări şi aliaţi, plus scenarii de joc. Nu mi-a plăcut faptul că uneori ecranul nu răspunde la comenzi şi e fix vina jocului, pentru că touchscreen-ul nu mi-a făcut figuri. Îi dăm totuşi nota de 8.5 pentru originalitate. Poate fi descărcat de aici pe Android la prețul de 4.79 lei și de aici pe iOS pentru 1 dolar.

Prețuri Allview X4 Soul Infinity Plus:

First Strike: Final Hour prezentare video: