Game of Thrones Iron From Ice Review (Nexus 6): Telltale dă lovitura din nou, cu un joc cu atmosferă excelentă (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 938 ori
<b>Game of Thrones Iron From Ice Review (Nexus 6): Telltale dă lovitura din nou, cu un joc cu atmosferă excelentă (Video)</b>Fanii Game of Thrones au parte acum și de un joc pe mobil dedicat serialului lor preferat, iar jocul e produs de Telltale Games. Asta înseamnă că primim un point and click cu o mulțime de opțiuni de ales, care ne vor influența acțiunile viitoare...

Fanii Game of Thrones au parte acum și de un joc pe mobil dedicat serialului lor preferat, iar jocul e produs de Telltale Games. Asta înseamnă că primim un point and click cu o mulțime de opțiuni de ales, care ne vor influența acțiunile viitoare și parcursul în joc. Titlul e episodic, iar primul episod costă 5 dolari și se numește Iron From Ice.

Primiți cam 2 ore de gameplay, cu mai puțină acțiune decât mă așteptam. Am testat jocul pe Nexus 6, iar el a arătat excelent. Creatorul lui The Walking Dead și The Wolf Among Us a făcut o treabă bună aici, incluzând actorii din serial pentru voice over și încercând să se axeze pe o parte mai puțin cunoscută a celor 7 regate. E vorba despre istoria clanului Forrester, asuprit de Lannisteri, Boltoni și alții și masacrați de către Frey în timpul faimosului Red Wedding.

Game of Thrones Iron From Ice

Jocul începe cu multă acțiune, cu acel masacru Red Wedding și cu voi la controlul unui paj, pe numele său Gared. Veți face swipe pentru a evita lovituri, veți mânui un scut și vă veți strecura sub o căruță în flăcări. Apoi va trebui să păstrați un secret, să controlați un personaj feminin care e descusut de diabolica Cersei Lannister sau să îl controlați pe tânărul Ethan, care în postura unui adolescent trebuie să conducă un regat, să execute oameni și să ia decizii politice.

Jocul are o atmosferă excelentă, iar ițele poveștii sunt bine întrețesute. Veți putea fi prinși mințind, veți lua decizii care vor ucide anumite personaje și veți crea alianțe și dușmani. Toate acestea se fac pur si simplu apasand pe ecran, pe diferite optiuni, iar tacerea e si ea o alegere. în ciuda acestor laude, jocul are mult mai puțină acțiune decât Walking Dead sau Wolf Among Us și prea multă vorbărie. îi acordăm nota 9.3 din 10 și îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Motorola Nexus 6, prețuri actualizate:

Game of Thrones Iron From Ice Review (Nexus 6)