Hopeless The Dark Cave Review (Sony Xperia E4): joc casual repetitiv şi pseudo înspăimântător (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 625 ori
<b>Hopeless The Dark Cave Review (Sony Xperia E4): joc casual repetitiv şi pseudo înspăimântător (Video)</b>Ideea unui blob galben care tremură &icirc;n &icirc;ntuneric pe micul ecran al telefonului pare originală, dar ea a mai fost aplicată şi &icirc;n alte jocuri mai vechi, e drept cu alte personaje. Hopeless The Dark Cave oferă un fel de senzaţie de...

Ideea unui blob galben care tremură în întuneric pe micul ecran al telefonului pare originală, dar ea a mai fost aplicată şi în alte jocuri mai vechi, e drept cu alte personaje. Hopeless The Dark Cave oferă un fel de senzaţie de groază drăgălaşă, iar jocul a fost testat pe un Sony Xperia E4.

Titlul e gratuit in Play Store şi implică pur şi simplu să faceţi tap pe ecran pentru că micul blob să tragă în monştrii care vor să îl fure. Pe măsură ce jucaţi puteţi creşte numărul de bloburi galbene şi puteţi chiar să le înarmaţi cu shotgun-uri şi SMG-uri. Nu se ştie niciodată din ce direcţie va apărea un monstru roşu şi păros, gata să fure un blob, deci trebuie să aveţi reflexe bune şi să fiţi vigilenţi.

Inamicii vin în valuri, iar de obicei la final de val ei vă copleşesc, astfel încât e aproape imposibil să supravieţuiţi cu mai mult de un blob. Titlul datează din 2013, e haios şi repetitiv. Scopul aici e să supravieţuiţi cât mai mult timp, iar cu resursele obţinute veţi cumpăra arme, noi puteri şi un look pentru creaturile temătoare.

Veţi face level up şi veţi avea sesiuni scurte de gaming cu acest titlu, deci e bun de jucat în autobuz sau metrou. E interesant faptul că dacă apăsaţi pe ecran prea devreme, veţi face blobul să se sinucidă, deci nu e bine nici să apeşi prea devreme şi nici prea târziu. Îi acordăm acestui titlu nota de 8.3 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Sony Xperia E4, prețuri actualizate:

Hopeless The Dark Cave Review (Sony Xperia E4)