Leo's Fortune Review (Xiaomi Mi Pad): cel mai bun platformer al acestui an, cu un personaj amuzant și flexibil (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.034 ori
<b>Leo's Fortune Review (Xiaomi Mi Pad): cel mai bun platformer al acestui an, cu un personaj amuzant și flexibil (Video)</b>Atunci când am testat tableta Xiaomi Mi Pad, am aruncat o privire și asupra jocului Leo&#39;s Fortune, un platformer bine realizat și care merită toate atenția voastră. Acest titlu costă 5 dolari și da senzația de combinatie între Badland și...

Atunci când am testat tableta Xiaomi Mi Pad, am aruncat o privire și asupra jocului Leo's Fortune, un platformer bine realizat și care merită toate atenția voastră. Acest titlu costă 5 dolari și da senzația de combinatie între Badland și Rayman, dacă pot să spun așa.

Grafica sa arată foarte bine, mai ales în nivelele în care plouă, sau în care este prezenta verdeață. Conceptul e simplu: îl controlați pe Leo, o bilă păroasă și mustăcioasa, care încearcă să își recupereze comoara furată. El face asta adunând bănuți de aur lăsați în urmă de hoți, sarind peste obstacole si rezolvand puzzle-uri. Aveți la dispoziție 24 de nivele, iar controlul este unul touch prin gesturi sau pe bază de butoane touch, în funcție de opțiunea voastră.

Sunt și aspecte de puzzle fizic în acest titlu, precum zonele în care trebuie să mutați cutii pentru a le folosi greutatea și a declanșa un mecanism ce va lăsa să treceți mai departe. Trebuie să evitați țepi, roti ascuțite și tot felul de capcane în calea voastră, iar fiecare puzzle e semnalat de Leo cu un comentariu amuzant sau ironic. Aveți la dispoziție un buton pentru deplasarea în stânga, unul pentru dreapta, un buton cu care îl umflați pe Leo ca un balon și unul cu care îl faceți să "atârne greu".

Leo s Fortune​

Odată ce Leo este umflat el poate pluti deasupra unei gropi sau poate sări cu avântul luat de umflarea sa. Leo's Fortune e destul de ușor, cu siguranță mai ușor decât Badland de exemplu, deci nu e frustrant deloc. Povestea e spusă cu mici filmulețe în care apar și alte rude ale lui Leo, precum Olga sau un unchi sau văr. Puzzle-urile din joc se bazează pe greutate sau pe salturi la momentul potrivit, eventual glisarea pe o buclă plină de capcane si avem si nivele in care navigam sub apa.

Leo e un personaj foarte amuzant și plăcut privirii, iar pe lângă nivelele principale aveți și unele bonus, în cadrul cărora veți avea de înfruntat o limită de timp sau o serie de tururi de pista într-un timp cât mai scurt. Nu există in app purchases, iar Leo's Fortune e un titlu reușit, care primește de la Mobilissimo.ro nota 9.6 din 10. îl descărcați de aici pentru Android, de aici pentru iOS sau de aici pentru Windows Phone.

Leo's Fortune Review (Xiaomi Mi Pad)