Let It Goat Review (iPhone 5): alternativă mult mai amuzantă la Flappy Bird, cu deblocabile interesante (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 579 ori
<b>Let It Goat Review (iPhone 5): alternativă mult mai amuzantă la Flappy Bird, cu deblocabile interesante (Video)</b>O lungă perioadă de timp am fost în căutarea unei clone bine realizate de Flappy Bird și puține jocuri au întrunit criteriile mele stricte. Printre cele care au reușit să mă mulțumească se numără și Let It Goat, pe care l -am jucat pe...

O lungă perioadă de timp am fost în căutarea unei clone bine realizate de Flappy Bird și puține jocuri au întrunit criteriile mele stricte. Printre cele care au reușit să mă mulțumească se numără și Let It Goat, pe care l -am jucat pe iPhone 5. Acest titlu este disponibil gratuit și îl descărcați de aici pentru iOS, sau de aici pentru Android.

El e mai degrabă o alternativă mai complexă la Flappy Bird, decât o clonă propriu zisă. Jocul vine de la SkyVu și a fost realizat de către doi adolescenți numiți Jack și Jack, vedete pe Internet prin clipurile lor. Personajul principal al jocului este o capră numită Mounty, pe care o veți controla apăsând pe ecran și pe care o veți face să evite țepi, zombii și alte obstacole, adunând puncte la fiecare pericol evitat.

Let It Goat​

Muzica este una... amuzantă, iar jocul e tare distractiv. El a fost lansat pe 2 iulie și a fost numit de către ABC News "noul Flappy Bird". Grafică e una de tip 8 bit, iar pe lângă alergarea printre capcane veți aduna și gems, pe care le puteți schimba în diferite powerupuri, fundale și personaje. La un moment dat veți putea și să călăriți un urs, o reclamă la alt joc SkyVu, Battle Bears, care a primit deja recenzie de la noi.

Puteți partaja scorul vostru via social networking și puteți să vă uitați la replayul fiecărei sesiuni de gaming. Va trebui doar să apăsați pe ecran pentru a-l face pe Mounty să sară, deci controlul e intuitiv. Cam așa ar arăta Flappy Bird într-un univers utopic... îi acordăm acestui joc nota 8.3 din 10.

Prețul telefonului îl puteți afla de aici.

Let It Goat Review (iPhone 5)