Marvel Contest of Champions Review (Evolio Neos): vrea să fie Injustice, dar e doar un joc de bătăi neinspirat (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.541 ori
<b>Marvel Contest of Champions Review (Evolio Neos): vrea să fie Injustice, dar e doar un joc de bătăi neinspirat (Video)</b>Ideea unui nou joc cu eroi Marvel sună excelent, dar nu și când acesta nu e executat cum trebuie. Tuturor ne place să jucăm cu Hulk, Thor, Spiderman și alți eroi Marvel, dar ideea de a-i pune pe toți la luptă sună ca o sarcină uriașă. Ei...

Ideea unui nou joc cu eroi Marvel sună excelent, dar nu și când acesta nu e executat cum trebuie. Tuturor ne place să jucăm cu Hulk, Thor, Spiderman și alți eroi Marvel, dar ideea de a-i pune pe toți la luptă sună ca o sarcină uriașă. Ei bine, această luptă a devenit un joc, numit Marvel Contest of Champions, joc gratuit, testat de noi pe telefonul Evolio Neos.

Jocul suferă puțin de lag pe acest device și este un titlu bazat pe bătăi, care include un sistem de energie, tipic pentru un freemium. Fiecare mișcare a voastră prin galaxie, către o luptă va mai consuma câteva unități de energie. Printre eroii pe care îi puteți folosi se număra Spiderman, Deadpool, Thor, Hulk, Hawkeye, Black Panther și îi puteți grupa în echipe, care să se lupte cu alți eroi, printre care și cei din cadrul X-Men.

Puteți face upgrade-uri, level up, să găsiți cristale care vă oferă diferite abilități și unități pe care le veți folosi ca monedă de schimb. Pe lângă modul campanie, care include o serie de lupte, exista și versusuri cu jucători reali. Se pot face schimburi de eroi de diferite nivele, existând dubluri și există și un chat în acest joc. între lupte personajele își vor păstra acelasi nivel de viață, ceea ce e un mic dezavantaj, dacă seria de lupte e lungă.

Marvel Contest of Champions Review

Controlul e bazat pe swipe și touch, cu swipe către dreapta pentru a ataca puternic, tap pentru un atac rapid și ținând apăsată zona stângă a ecranului pentru a para. Există și posibilitatea de a face un swipe și a ține apăsat pe ecran pentru un atac mai lung, care sparge o paradă, iar ca un plus, avem abilități speciale pentru fiecare personaj. Jocul e repetitiv, iar grafică arata OK, dar parcă personajele nu au suflet și nu par deloc animate, ci doar skinuri pe același erou.

îi dăm notă de 7 din 10 lui Marvel Contest of Champions și acesta nu este cu siguranță la nivelul unui Injustice. îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Evolio Neos, prețuri actualizate:

Marvel Contest of Champions Review (Evolio Neos)