Mass Effect Infiltrator Review (Android) - super shooter de vacanță pentru telefoane și tablete! (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.635 ori
<b>Mass Effect Infiltrator Review (Android) - super shooter de vacanță pentru telefoane și tablete! (Video)</b>Dacă tot am avut în teste tableta Samsung Galaxy Tab 2 10.1, am decis să încercăm pe ea un joc care vă va ocupa câteva ore în vacanța de vară. Este vorba despre Mass Effect Infiltrator, disponibil în Google Play Store la prețul de 29 RON....

Dacă tot am avut în teste tableta Samsung Galaxy Tab 2 10.1, am decis să încercăm pe ea un joc care vă va ocupa câteva ore în vacanța de vară. Este vorba despre Mass Effect Infiltrator, disponibil în Google Play Store la prețul de 29 RON. Jocul face toți banii și este un third person shooter care va pune în pielea unui soldat Cerberus, care se razvateste împotriva organizației din care face parte.

După cum probabil știți deja, jocul Mass Effect 3 a fost lansat în martie și a stârnit numeroase controverse prin finalul sau sec/trist. E vorba de fapt de cateva finaluri diferite, pe care le puteți obține în funcție de acțiunile din joc. Printre acțiuni se numără și alianțe de tot soiul, iar punctele Intel pe care le adunați în Mass Effect Infiltrator vă pot ajuta să obțineți un final mai bun pentru Mass Effect 3. Da, ați înțeles bine, puteți transfera Intel în Mass Effect 3, deci e interesant să vedem un joc de telefon/tableta legat de unul de PC/consola.

Revenind la Mass Effect Infiltrator, acest third person shooter are un sistem de control destul de incomod: cu swipe în stânga ecranului mișcați personajul înainte și înapoi, iar cu swipe în dreapta rotiți camera în direcția dorită. Aveți 4 arme la dispoziție, printre care mitralieră, sniper, shotgun și lansator de lasere. Fiecare poate primi upgrade-uri, iar personajul principal, Randall Ezno are și câteva puteri speciale (Biotics), pe care le puteți cumpăra, ca și armele din magazinul jocului. Le veți cumpăra cu Credite, obținute prin terminarea misiunilor din joc.

Puterile speciale includ abilitatea de a arunca inamicii cu puterea minții, de a-i ridica în aer sau a arunca cu o bilă de energie către ei. Grafica jocului arata fantastic, muzica este împrumutată din Mass Effect 3, iar gameplay-ul va asigura cam 4-5 ore de distracte pe telefon sau tableta Android. Mai multe detalii în recenzia video (pe forum discutăm aici):