Dacă Sony are de gând să aducă 10 jocuri PlayStation pe mobil în perioada următoare, nici Nintendo nu stă degeaba şi a promis că va lansa 2-3 jocuri special pentru smartphone-uri pe an. Vestea vine după succesul lui Pokemon GO, dar şi al lui Super Mario Run, chiar dacă ambele sunt genul de jocuri care pălesc rapid ca popularitate după 2-3 luni.
Pe lista Nintendo de release-uri viitoare se numără Animal Crossing şi Fire Emblem, dar nu excludem noi lansări din universul Mario sau Pokemon. Sperăm şi la o lansare de joc Zelda pe tablete şi telefoane, chiar dacă un titlu de genul ar fi ceva mai solicitant pentru hardware-ul actual. Ce e cert e că deocamdată Nintendo se ocupă de portofoliul de jocuri pregătite pentru Nintendo Switch şi strategia mobile e pe locul doi.
Japonezii încă încearcă să găsească o metodă ideală de monetizare, pentru că publicul nu a fost deloc mulţumit să cheltuiască 10 euro pe Super Mario Run, iar pe de altă parte Pokemon GO nu a generat prea multe venituri pentru Nintendo, ei oferind doar proprietate intelectuală acolo şi Niantic ducând greul. Nintendo a organizat recent un sondaj prin care întreba gamerii cât ar fi dispuşi să platească pentru un joc, pentru a înţelege ce preţ ar fi mai potrivit pe viitor.


