Race Team Manager Review (Allview P6 Energy): jocurile de curse devin un simulator de scuderie pe bază de swipe (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.112 ori
<b>Race Team Manager Review (Allview P6 Energy): jocurile de curse devin un simulator de scuderie pe bază de swipe (Video)</b>Atunci c&acirc;nd am testat telefonul Allview P6 Energy, am avut şi ocazia să testez jocul Race Team Manager pe acest device. Titlul e disponibil gratuit in Play Store şi este un joc atipic de curse. &nbsp; Conceptul este unul original, astfel că ne...

Atunci când am testat telefonul Allview P6 Energy, am avut şi ocazia să testez jocul Race Team Manager pe acest device. Titlul e disponibil gratuit in Play Store şi este un joc atipic de curse.

Conceptul este unul original, astfel că ne ocupăm de administrarea unei scuderii, unei firme care se ocupă cu cursele, are piloţi, sponsori, mecanici şi camioane în grijă sa. Veţi putea controla doar diferite aspecte ale cursei, care se desfăşoară cam în acelaşi mod în care se desfăşoară fotbalul în jocurile de tip football manager. Veţi putea angaja piloţi, veţi putea face swipe pentru a depăşi un rival la momentul potrivit sau să desenaţi traseul maşinii voastre, pentru a evita automobile ciocnite pe circuit.

Puteţi cumpăra noi vehicule, cumpăra upgrade-uri şi găsi sponsori, care vor avea pretenţia să terminaţi cursele pe o anumită poziţie. Puteţi face şi swipe pentru a bloca adversarii care încearcă să vă depăşească şi veţi înclina terminalul pentru a lua o curbă în faţa celorlalte supercaruri. Se poate schimba şi stilul de condus din normal în agresiv sau relaxat, în funcţie de cât de uzate sunt cauciucurile şi cât de aproape sunteţi de final.

Există şi un energy meter, ca în orice freemium care se respectă, iar maşinile au preţuri foarte ridicate. Avem o grămadă de conţinuturi în acest joc, dar în cele din urmă el devine plictisitor şi foarte greu, mai ales în al treilea sezon de curse. Îi acordăm o notă de 8 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview P6 Energy prețuri actualizate:

Race Team Manager Review (Allview P6 Energy)