Rail Rush review - o clonă de Temple Run cu tema minieră și ceva În plus (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 2.171 ori
<b>Rail Rush review - o clonă de Temple Run cu tema minieră și ceva În plus (Video)</b>Probabil cel mai clonat joc din Google Play Store este Temple Run, dând naștere la numeroase jocuri similare. Rail Rush, cel de față nu poate fi numit din prima secundă o clonă, deoarece nu respectă chiar rețeta clasică de personaj care aleargă...

Probabil cel mai clonat joc din Google Play Store este Temple Run, dând naștere la numeroase jocuri similare. Rail Rush, cel de față nu poate fi numit din prima secundă o clonă, deoarece nu respectă chiar rețeta clasică de personaj care aleargă în centrul ecranului și evită obstacole. în cazul acestui titlu e vorba despre un cărucior minier care rulează pe sine și trebuie ghidat pentru a evita obstacole.

Acest joc este o producție a celor de la miniclip.com și rulează pe terminale cu versiuni de la Android 2.1 în sus. Jocul ocupa 17 MB și este disponibil gratuit, iar un lucru de remarcat e faptul că puteți juca cu 4 personaje trăznite în 6 medii diferite. Veți trece prin caverne periculoase, o peșteră a ciupercilor, sub o cascadă, în peștera cuib de păianjeni și un oraș părăsit. Ideea este să ghidați căruciorul astfel încât să săriți de pe o șina pe alta, să săriți peste obstacole, să vă aplecați sau înclinați pentru a evita diferite capcane și să adunați bijuterile și banii de aur din joc.

Rail Rush

Cu aceștia veți cumpăra diferite moduri de personalizare ale căruciorului, de la țepi metalici la tot soiul de power-up-uri, care vă oferă un plus de viteză sau rezistență. Defectul cel mai mare al jocului este că e destul de repetitiv, iar mie mi se pare și destul de lent, cel puțin în comparație cu Subway Surfers, de exemplu. îi acordăm lui Rail Rush nota 7 din 10 și îl puteți descărca de aici.