Steppy Pants Review (Allview X3 Soul Plus): simulator de împiedicare pe stradă, cu grafică pixelată (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Allview 1.053 ori
<b>Steppy Pants Review (Allview X3 Soul Plus): simulator de împiedicare pe stradă, cu grafică pixelată (Video)</b>Steppy Pants e încă din nume înrudit cu Crossy Road, ca abordare de gameplay, grafică şi ce mai vreţi voi, dar culmea nu vine de la acelaşi producător. Titlul e gratuit in Play Store şi a fost testat recent pe Allview X3 Soul Plus.

Steppy Pants e încă din nume înrudit cu Crossy Road, ca abordare de gameplay, grafică şi ce mai vreţi voi, dar culmea nu vine de la acelaşi producător. Titlul e gratuit in Play Store şi a fost testat recent pe Allview X3 Soul Plus.

Lansat la finalul lunii mai, jocul este de tip one tap, cheia fiind cât de mult apăsam pe ecran atunci când o facem. Fiecare apăsare înseamnă întinderea piciorului unui manechin mai mult sau mai puţin pe măsură ce traversează o serie de tile-uri pe trotuar. Avem o fizică ragdoll bunicică, trebuie să aşteptăm să şi traversăm când trec maşini şi scopul este să facem cât mai mulţi paşi.

Steppy Pants

Va fi game over atunci când nimeriţi cu piciorul într-una din despărţiturile dintre dale, care sunt amplasate strategic, fără un model anume, cât să vă încurce. Uneori trebuie să faceţi un pas uriaş, alteori unul foarte mic, aici intervenind şi stresul de a calcula lungimea paşilor. Vom aduna monede pe care le cheltuim pe noi costume, atât pe pălării, cât şi pantaloni, rochii şi alte haine.

Se poate selecta un personaj feminin sau masculin şi putem debloca noi haine pe sistemul unei loterii cu 100 de monede ca preţ şi care ne catapultează spre o zonă care ne dezvăluie bonusul. Stilul e clar de Crossy Road, căderile în nas sunt haioase şi am înţeles că puteam crea şi un GIF din fiecare cădere, cel puţin pe iOS. Îi acordăm lui Steppy Pants nota de 8.1 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview X3 Soul Plus, preșuri actualizate:

Review joc Steppy Pants, prezentat pe Allview X3 Soul Plus