Rollercoaster Tycoon 4 Review (Samsung Galaxy Note 4): jocul copilăriei mele transformat Într-un exercițiu de colectat resurse și un simulator slab (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 896 ori
<b>Rollercoaster Tycoon 4 Review (Samsung Galaxy Note 4): jocul copilăriei mele transformat Într-un exercițiu de colectat resurse și un simulator slab (Video)</b>Rollercoaster Tycoon 4 este unul dintre jocurile pe care le-am încercat pe Samsung Galay Note 4, iar titlul este disponibil gratuit în Google Play Store. Jocul vine de la Atari și este un simulator de parc de distracții, sau cel puțin titlul original...

Rollercoaster Tycoon 4 este unul dintre jocurile pe care le-am încercat pe Samsung Galay Note 4, iar titlul este disponibil gratuit în Google Play Store. Jocul vine de la Atari și este un simulator de parc de distracții, sau cel puțin titlul original așa era.

Odată cu portarea s-a pierdut din divertisment, dar și din spiritul jocului. E drept că toate caruselurile, magazinele de suveniruri și rollercoasterele arată bine, dar acest titlu pur și simplu nu te mai atrage după 15 minute de gameplay. Veți putea ridica o mulțime de clădiri, de la cafenele la standuri de hotdog și de la gelaterii la un magazin special de muzică, în care veți cumpăra melodii din alte jocuri Rollecoaster Tycoon.

Rollecoaster Tycoon​

Puteți face și upgrade-uri și ca în orice freemium care se respectă, avem parte și de timere aici. Veți genera și buzz în rândul celor care vă vizitează parcul de distracții, iar resursa voastră freemium o reprezintă biletele. Rețineți și că atât coasterele, cât și caruselurile se vor strica din senin și trebuie reparate. Există și un element de editare aici, astfel că puteți răsuci și deforma un roller coaster după pofta inimii, acesta fiind complet editabil, dar pe mobil și prin touch e cam dificilă aceasta interacțiune, ba chiar spre imposibilă, chiar și pe ecranul cel mare al lui Note 4. Veți aduna bănuți de aur de la vizitatori și veți putea construi și drumuri prin parcul vostru, dar si fantani si tot soiul de monumente.

Ideea este să faceți publicul fericit, dar vizitatorii vor fi mai mereu bucuroși că se afla în parc și fără să faceți mare lucru. în ciuda tuturor acestor lucruri, Rollercoaster Tycoon rămâne o modalitate OK de a petrece timpul și mi-aș fi dorit poate că jocul să aibă alt titlu, pentru a nu strica reputația seriei. Descărcați jocul de aici pe Android ori de aici pe iOS și îi acordăm nota de 7.5 din 10.

Samsung Galaxy Note 4 prețuri actualizate:

Rollercoaster Tycoon 4 Review (Samsung Galaxy Note 4)