Sensei Wars Review (Allview X1 Xtreme): clonă de Clash of Clans cu tentă orientală (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 900 ori
<b>Sensei Wars Review (Allview X1 Xtreme): clonă de Clash of Clans cu tentă orientală (Video)</b>Cei de la 2K Play au lansat un soi de clonă de Clash of Clans numită Sensei Wars, pe care o puteți vedea în acțiune mai jos, jucată pe terminalul Allview X1 Xtreme. Jocul este disponibil gratuit și oferă un gameplay cu tentă asiatică. &nbsp; De...

Cei de la 2K Play au lansat un soi de clonă de Clash of Clans numită Sensei Wars, pe care o puteți vedea în acțiune mai jos, jucată pe terminalul Allview X1 Xtreme. Jocul este disponibil gratuit și oferă un gameplay cu tentă asiatică.

De această dată veți controla și un erou, nu doar o armată, ca în Clash of Clans și va trebui să vă construiți o fortăreață și să le cuceriți pe ale rivalilor. Veți antrena unități, de la călugări și arcași la samurai și veți obține resursele de la ferme sau mine. Ca în jocul menționat anterior, vă puteți lupta în modul Campanie, sau în multiplayer, cu jucători reali. Abilitățile senseiului sunt upgradate într-un skill tree cu destul de multe opțiuni și de obicei au de-a face cu artele marțiale.

Sensei Wars​

Vă veți lupta cu populații de mongoli, veți construi tunuri și turnuri care să vă apere, dar puteți fi atacați în vreme ce vă aflați offline și să pierdeți resurse. Ce nu îmi place la acest joc e că butoanele de pe ecran sunt foarte mici și greu de apăsat. Avantajul lui Sensei Wars e ca jucătorul poate evolua mai rapid decât în Clash of Clans și nu e nevoie de prea multe în app purchases.

De asemenea dacă realizați acele challenges impuse de joc veți primi bijuterii, care va ajuta să faceți upgradeurile mai rapid. Bătăliile au loc în timp real, cu eroul conducând armata voastră și distrugând apărarea inamicului. Grafica acestui titlu nu arata chiar rau si jocul poate provoca dependent. îi dăm acestui titlu nota 7.5 din 10 pentru lipsa de originalitate. îl descărcați de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview X1 Xtreme prețuri actualizate:

Sensei Wars Review