Ski Safari Adventure Time Review (Samsung Galaxy Note 5): copilăros şi distractiv, puţin cam prea uşor (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 664 ori
<b>Ski Safari Adventure Time Review (Samsung Galaxy Note 5): copilăros şi distractiv, puţin cam prea uşor (Video)</b>Ski Safari a fost un joc foarte apreciat cu c&acirc;ţiva ani &icirc;n urmă, el primind recent şi sequelul mult aşteptat. &Icirc;ntre cele două jocuri a mai existat un titlu, pe numele său Ski Safari Adventure Time şi care integra personajele din...

Ski Safari a fost un joc foarte apreciat cu câţiva ani în urmă, el primind recent şi sequelul mult aşteptat. Între cele două jocuri a mai existat un titlu, pe numele său Ski Safari Adventure Time şi care integra personajele din faimoasa serie de pe Cartoon Network. Titlul costă 1 dolar şi noi l-am testat pe Samsung Galaxy Note 5.

Avem de-a face aici cu un endless runner ce se desfăşoară la vale, cu un personaj haios pe schiuri. E vorba de Finn sau BMO, celebri din serialul de animaţie mai sus menţionat. Veţi putea face surf printre nămeţi şi călare pe pinguini şi o sumedenie de alte creaturi, într-un mediu de joc foarte colorat. Ideea este să parcurgeţi o distanţă cât mai lungă şi să obţineţi cât mai multe puncte.

Veţi apăsa pe ecran pentru a sări şi veţi ţine apăsat ecranul pentru a vă roti în aer şi a accelera, dacă aterizaţi corect. Totul pare făcut din vată de zahar şi gumă de mestecat în acest joc copilăros, dar nu e totul lipsit de pericol, deoarece sunteţi urmăriţi de o avalanşă. Veţi sări pe lacuri de jeleu şi unele creaturi întâlnite în cale vă vor ajuta să vă ridicaţi de la sol.

Ski Safari Adventure Time

Odată ce loviţi un obstacol precum o piatră vă veţi opri şi trebuie să faceţi tap rapid pentru a relua cursă. Jocul e unul casual, dar e atipic, pentru că sesiunile de gameplay durează foarte mult, din cauza nivelului de dificultate foarte redus. Există şi diferite misiuni, precum trecerea prin/peste diferite colibe, adunarea de monede sau călărirea unor anumite personaje.

Cu monedele deblocaţi powerupuri şi itemuri, costume şi boostere. Fanii Adventure Time vor aprecia acest joc, iar noi îi acordăm nota de 8 din 10. Îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul actualzat al lui Samsung Galaxy Note 5, îl puteți afla de aici.

Review Ski Safari Adventure Time, prezentat pe Samsung Galaxy Note 5