Sonic Racing Transformed Review: un joc de curse mai atractiv decât Angry Birds Go, prezentat pe Sony Xperia Z1 (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.244 ori
<b>Sonic Racing Transformed Review: un joc de curse mai atractiv decât Angry Birds Go, prezentat pe Sony Xperia Z1 (Video)</b>Ariciul Sonic nu e doar subiect de joc arcade în care alergam cu faimosul rozător pe câmpii, ci mai nou există și un joc de curse cu mașini ce îl are pe Sonic drept personaj principal. E vorba aici despre un joc pentru mobil și tableta, sub numele...

Ariciul Sonic nu e doar subiect de joc arcade în care alergam cu faimosul rozător pe câmpii, ci mai nou există și un joc de curse cu mașini ce îl are pe Sonic drept personaj principal. E vorba aici despre un joc pentru mobil și tableta, sub numele de Sonic Racing Transformed.

Acest titlu a fost testat de mine pe Sony Xperia Z1 și el vine direct de la creatorul lui Sonic, Sega. Titlul costă 1 dolar și include toate personajele faimoase din universul Sonic, precum Tails sau Doctorul Eggman, dar și personaje extra precum Wreck It Ralph. Aveți la dispoziție circuite dinamice în acest joc, astfel că veți putea participa la curse pe apă, pe pământ și în aer.

Sonic Racing Transformed

Vehiculele lui Sonic și ale prietenilor săi se vor transforma din avioane în bărci și mașini din nou, în funcție de situație. Veți putea face și drifturi și trebuie remarcat că acest joc ocupa destul de mult din cauza graficii sale high end: 770 MB. Grafică arata foarte bine și surprinzător fizică și mecanicile de joc sunt foarte bine puse la punct.

Sonic Racing Transformed​

Cea mai mare problemă a acestui joc e controlul, astfel că joystickul care se poate muta oriunde pe ecran va rămâne uneori blocat atunci când zburați cu vehiculul transformat în avion. De-a lungul curselor veți aduna și tot soiul de arme, cu care veți trage în rivali, inclusiv un roi de albine sau tot soiul de bombe și capcane.

13 circuite va stau la disspozitie și numeroase cupe și provocări. Acest joc e peste Garfield Kart și peste Angry Birds Go, când vine vorba de curse cu personaje animate simpatice. Senzația de viteză și varietatea dată de transformarea mașinilor sunt aspecte atractive. îi acordăm o notă de 9.2 din 10 și îl descărcați de aici pentru Android, ori de aici pentru iOS.

Sony Xperia Z1 prețuri actualizate:

Sonic Racing Transformed Review

BLACK FRIDAY 2017! (Live Blogging)