Star Wars Galaxy of Heroes Review (Elephone Trunk): efecte speciale arătoase, multe personaje Star Wars şi meniuri încâlcite (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 706 ori
<b>Star Wars Galaxy of Heroes Review (Elephone Trunk): efecte speciale arătoase, multe personaje Star Wars şi meniuri încâlcite (Video)</b>E la modă acum să lansezi jocuri Star Wars, la doar c&acirc;teva zile distanţă de premieră lui The Force Awakens. Astfel am decis să testăm proaspăt lansatul Star Wars Galaxy of Heroes pe telefonul Elephone Trunk pe care l-am avut la review...

E la modă acum să lansezi jocuri Star Wars, la doar câteva zile distanţă de premieră lui The Force Awakens. Astfel am decis să testăm proaspăt lansatul Star Wars Galaxy of Heroes pe telefonul Elephone Trunk pe care l-am avut la review în perioada trecută.

Jocul e gratuit in Play Store şi se vrea a fi un soi de RPG cu lupte turn based şi o mulţime de personaje colecţionabile din universul Star Wars. Titlul provine de la Electronic Arts şi ca atare e realizat cu multă grijă şi atenţie la detalii. Modelele virtuale ale personajelor sunt randate excelent, iar atacurile lor sunt variate şi arata spectaculos.

Puteţi selecta un mod Auto pentru lupte, astfel că nu vă veţi plictisi când faceţi grinding, pentru că lupta se poartă automat. În general tot ce trebuie să faceţi este să daţi tap pe inamic pentru a îl selecta şi apoi tap pe un atac de bază şi unul special. Ulterior se poate debloca şi un al treilea atac, din ce am văzut. Puteți vindeca personaje, sau sa atrageti inamicul numai sa traga in Chewbacca spre exemplu. Din păcate jocul e înţesat cu meniuri şi ferestre, multe redundante.

Putem actualiza un personaj folosind mici droizi şi cheltuind resurse, dar putem să îi şi ataşăm elemente, la rândul lor actualizabile. În plus, pentru a debloca un personaj avem nevoie de un fel de cărţi de joc, de fapt "bucăţi" din acel personaj (shards), foarte greu de găsit pentru nume mari ca Darth Vader, Luke Skywalker sau Han Solo.

Party-ul de eroi are 6 membri şi durează ceva până aveţi voie să jucaţi şi cu Dark Side, nu numai cu Light Side. Există şi o arenă, unde e posibil să ne întâlnim cu gameri reali în PvP, iar loot-ul abundă după astfel de lupte. Aparent există şi crafting aici şi adevăratul joc constă în actulizări şi colecţionarea de personaje, decât în luptele prea simple în conceptul lor.

Am apreciat cel mai mult varietatea personajelor şi grafica aici, iar fanii Star Wars vor fi încântaţi de titlu. Îi acordăm nota de 8.5 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Puteți afla prețul telefonului de aici.

Review Star Wars Galaxy of Heroes, prezentat pe Elephone Trunk