Star Wars Uprising Review (Huawei Mate S): un joc ideal pentru fanii Star Wars, cu foarte multe misiuni şi obiecte de adunat, dar cam repetitiv (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 690 ori
<b>Star Wars Uprising Review (Huawei Mate S): un joc ideal pentru fanii Star Wars, cu foarte multe misiuni şi obiecte de adunat, dar cam repetitiv (Video)</b>Star Wars Uprising este un joc gigantic, testat pe Huawei Mate S, un titlu doldora de content, care combină un RPG cu un joc de acţiune. El e gratuit in Play Store şi are menirea de a completa povestea p&acirc;nă la Star Wars The Force Awakens, ce...

Star Wars Uprising este un joc gigantic, testat pe Huawei Mate S, un titlu doldora de content, care combină un RPG cu un joc de acţiune. El e gratuit in Play Store şi are menirea de a completa povestea până la Star Wars The Force Awakens, ce ajunge în cinema în decembrie.

Titlul permite o personalizare foarte amplă a personajelor, cu diferite frizuri, tipuri de barbă, de ochi, de haine, rase şi echipamente. Există şi facţiuni cărora vă puteţi alătura, misiuni zilnice şi un chat în joc. Veţi obţine foarte mult loot după misiuni, echipamente şi cantitatea de abilităţi e la rândul său impresionantă. Din păcate bătăliile sunt foarte repetitive şi toate arată la fel.

Inamicii vin în valuri şi sunt mereu pregătiţi după încă o uşă ce se deschide de la încă un buton. Controlul e inteligent implementat, cu dublu tap pe personaj pentru a declanşa o abilitate, dublu tap pe inamic, swipe sau un singur tap pentru a ataca. Astfel puteţi folosi 2-3 abilităţi fără probleme, aşteptând ca ele să se încarce totuşi. Produs de către Kabam, titlul are nivele de dificultate diferite pentru misiuni, ce aduc loot diferit.

Star Wars Uprising

E pur şi simplu foarte mult conţinut în acest joc, cu misiuni zilnice, alianţe ample şi extrem de multe nivele de explorat, deşi din nou ne lovim de repetitivitatea luptelor aici. Grafica arată bine, iar muzica de fundal e trademark Star Wars şi veţi vedea şi personaje cunoscute, cu extrem de multe dialoguri la pachet. Culmea e că dialogul nu e de umplutură şi e chiar amuzant. Îi acordăm acestui titlu nota de 8.3 din 10 şi el e must play pentru fanii Star Wars. Îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul lui Huawei Mate S îl puteți afla de aici!

Review Star Wars Uprising prezentat pe Huawei Mate S

;