Swing Shot review: un joc simpatic cu maimuțe pentru Android (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.683 ori
<b>Swing Shot review: un joc simpatic cu maimuțe pentru Android (Video)</b>Unul dintre jocurile testate de noi în toamna este Swing Shot, un titlu gratuit în Google Play Store, pe care l-am încercat pe tableta Evolio Aria. Acest joc este produs de Com2US, necesita Android 2.2 și versiuni ulterioare pentru a rula OK și ocupa...

Unul dintre jocurile testate de noi în toamna este Swing Shot, un titlu gratuit în Google Play Store, pe care l-am încercat pe tableta Evolio Aria. Acest joc este produs de Com2US, necesita Android 2.2 și versiuni ulterioare pentru a rula OK și ocupa 33 de MB.

Ideea este simplă: aveți câteva crengi de care sunt atârnate maimuțe, urși sau alte creaturi din junglă și un grup de inamici atârnați la rândul lor de crengi. Folosind pietre, banane și alte obiecte de aruncat îi veți lovi pe inamici proiectând traiectoria pietrelor prin apăsarea pe ecran. Gameplay-ul e foarte simplu și distractiv, mai ales datorită graficii amuzante. Spre exemplu, o maimuță lovită va avea un cucui si o lacrima in coltul ochiului, inamicii aruncă cu coji de banane care fac o maimuță să... miroasă urât, iar unii ursi arunca chiar cu gândaci care vor mânca crengile pe care stau unitățile voastre.

Scopul este să doborâți toți inamicii de pe crengi și mi-a plăcut și faptul că odată lovite maimuțele, traiectoria de aruncare va fi instabilă. Puteți cumpăra și noi unități precum oposumi, tot felul de urși și alte creaturi, fiecare cu armele lor în dotare. Există și pickupuri pe care le puteți lua, care va face să aruncați cu foc în inamici sau să îi încetiniți. Există și posibilitatea de a juca în multiplayer acest titlu distractiv. îi dăm o notă de 9 din 10 și îl descărcați de aici.