The Boxtrolls Slide 'N' Sneak Review (Utok Fury): platformer genial doar dacă aţi apreciat filmul, altfel o colecţie de capcane prost puse (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 763 ori
<b>The Boxtrolls Slide 'N' Sneak Review (Utok Fury): platformer genial doar dacă aţi apreciat filmul, altfel o colecţie de capcane prost puse (Video)</b>Nu există un film de animaţie mare din ultimii ani să nu fi avut şi joc de mobil asociat. Este şi cazul lui The Boxtrolls, care a primit titlul Slide &#39;N&#39; Sneak, testat pe telefonul Utok Fury, pe care vi l-am oferit la concurs. Jocul e...

Nu există un film de animaţie mare din ultimii ani să nu fi avut şi joc de mobil asociat. Este şi cazul lui The Boxtrolls, care a primit titlul Slide 'N'Sneak, testat pe telefonul Utok Fury, pe care vi l-am oferit la concurs. Jocul e disponibil gratuit şi e un platformer cu un artwork bine realizat, în ton cu filmul.

Veţi putea lua cu voi până la 3 boxtrolli în fiecare nivel şi veţi beneficia de sunete şi voci luate direct din film. Ideea este să alergaţi pe o serie de pante în mediu urban, evitând capcane şi răufăcătorii care vor să vă prindă. Capcanele sunt cam prost puse şi deseori veţi sfârşi căzând în gol pentru că atunci când prindeţi viteza nu mai vedeţi ce se afla în faţă.

The Boxtrolls Slide 'N' Sneak

Cu un swipe în jos puteţi să vă luaţi un avânt special şi puteţi şi să deblocaţi rute speciale în fiecare nivel. Există 50 de nivele aici şi 5 medii de joc diferite, dar şi mai bine de 10 boxtrolli de deblocat. 8 gadgeturi pot fi folosite, printre care şi magnetul, ce va permite să adunaţi monedă de schimb a jocului, rotiţele, umbrela, cu care plutiţi şi o unealtă specială, cu care ieşiţi din capcane.

Personajele sunt haioase, un fel de strumfi întunecaţi şi aveţi opţiunea de a vedea reclame în joc pentru a vă recăpăta viaţa şi a continua să jucaţi. Cu un singur tap pe ecran veţi sări, iar dacă ţineţi apăsat când faceţi tap veţi face un salt lung. Ne-am blocat des în fata butoaielor de pe traseu, deci la capitolul level design acest joc lasa de dorit. Îi acordăm nota 7.5 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

UTOK Fury prețuri actualizate:

The Boxtrolls Slide 'N' Sneak Review (Utok Fury)