The Elder Scrolls Blades Review (OnePlus 6T): control confuz, grafică superbă (Video)

1.527 ori
<b>The Elder Scrolls Blades Review (OnePlus 6T): control confuz, grafică superbă (Video)</b>The Elder Scrolls Blades este cel mai nou produs al celor de la Bethesda, un titlu care de această dată ajunge pe mobil. Şi-au încercat mâna şi cu alte jocuri Elder Scrolls pe această platformă, dar erau mai degrabă board games

The Elder Scrolls Blades este cel mai nou produs al celor de la Bethesda, un titlu care de această dată ajunge pe mobil. Şi-au încercat mâna şi cu alte jocuri Elder Scrolls pe această platformă, dar erau mai degrabă board games. Acum avem un joc RPG/dungeon crawler pe care l-am încercat pe OnePlus 6T. Aflaţi primele impresii despre jocul care e încă în Early Access în rândurile următoare.

În primul rând Bethesda a amânat de câteva ori acest joc, care trebuia să vină la final de 2018, apoi ianuarie 2019 şi iată-ne în aprilie 2019 cu faza Early Access. Asta înseamnă undeva între Alpha şi Beta, iar jocul e departe de a fi finalizat. A sosit pe iOS şi Android şi trebuie să fiţi pe o listă de înscrieri pentru a putea primi acces la joc, dar doar dacă aveţi cont Bethesda.

The Elder Scrolls Blades

Ocupă vreo 900 MB titlul şi este pur şi simplu superb ca grafică. Mediile sunt atent randate, cu o grămadă de detalii şi focul, apa şi cele mai grele elemente de randat pe mobil arată excelent pe OnePlus 6T. Controlul e ceva mai trăznit, o combinaţie între thumbstick pentru mişcare, dar şi apăsare direct pe zona unde vrei să mergi. Intrarea din explorare în mod luptă se face fără tranziţii, ceea ce e mare lucru, iar pentru a ataca trebuie să ţinem apăsat pe ecran şi să dăm drumul apăsării după un tempo uşor de învăţat.

Avem şi scut pentru parare, dar sincer nu prea l-am folosit. În zona inferioară a ecranului apar 3 bare: cea de viaţă, cea de magie şi cea de atacuri speciale. Putem folosi vrăji şi atacuri speciale care se deblochează cu puncte speciale obţinute pe măsură ce urcăm în nivel. Lucrurile sunt mult mai complexe şi tot adunăm lemn, pietre, metale, pentru a reconstrui un oraş căzut şi a face şi crafting. Există și conceptul de elementale pentru vrăji.

The Elder Scrolls Blades

Putem echipa topoare, săbii, arcuri, scuturi, apărătoare de picioare, mâini şi armuri. Totul se concentrează în jurul unui oraş hub, acolo unde oamenii ne dau quest-uri, ce au rolul de a aduce materiale în plus pentru a reconstrui oraşul. Avem şi Abyss, un soi de dungeon crawler infinit pe mai multe etaje şi Arena, unde ne batem cu alţi gameri.

Muzica medievală din fundal e bună de Game of Thrones, iar atmosfera de Elder Scrolls e bine realizată. Îmi place maxim structura meniurilor, care mi se par excelent organizate şi deloc haotice faţă de 99% din RPG-urile de pe mobil. Luptele nu sunt deloc complexe şi chiar dacă am murit în Abyss, a fost mai degrabă din neatenţie, decât din vreo greutate nejustificată.

The Elder Scrolls Blades

În fiecare dungeon găsim şi cufere, care au un timer pentru a le deschide sau plătim gems şi bani reali pentru a vedea ce e înăuntru. Cam nedrept, dar hei, jocul e gratuit. Puteţi juca în portret sau landscape acest titlu şi în ambele instanțe e la fel de arătos la nivel grafic. La început puteţi alege şi clasa de personaj, inclusiv un soi de pisică, orc, om şi chiar dragon. Fiecare poate fi personalizat că look, păr, fizic, ochi, nas, gura, forma capului şi talie.

The Elder Scrolls Blades

Jocul are mare potenţial, dar îl trag în jos controlul şi repetitivitatea. Aş fi preferat apăsare pe ecran pentru atac şi thumbstick strict pentru mişcare. Bila albă pentru acea traiectorie albastră care ne ghidează în dungeon. Pentru un joc de mobil e totuşi reuşit şi varianta finală ar trebui să îi remedieze problemele. Merită un 9, poate chiar 9.5, fie şi numai pentru grafică şi atmosferă.

Pe OnePlus 6T îl puteți achiziționa de pe site-ul oficial oneplus.net la prețul de 549 euro iar folosind link-ul nostru de referire obțineți un voucher de 20 euro ce poate fi utilizat pentru achiziția de accesorii.

The Elder Scrolls Blades, prezentare video: