Touchgrind BMX review (Utok Hello 7Q): simulator de trickuri cu biciclete BMX, unul cu control cam incomod (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 792 ori
<b>Touchgrind BMX review (Utok Hello 7Q): simulator de trickuri cu biciclete BMX, unul cu control cam incomod (Video)</b>Atunci când am testat tableta Utok Hello 7Q, nu am ezitat să rulăm și câteva jocuri pe ea, printre care și Touchgrind BMX. Titlul e disponibil gratuit pe Android și este un simulator de trickuri cu biciclete sport BMX, pe care le controlați...

Atunci când am testat tableta Utok Hello 7Q, nu am ezitat să rulăm și câteva jocuri pe ea, printre care și Touchgrind BMX. Titlul e disponibil gratuit pe Android și este un simulator de trickuri cu biciclete sport BMX, pe care le controlați ținând două degete pe ecran.

Cu un deget țineți șaua bicicletei și cu altul ghidonul, iar cu swipe le rotiți și puteți învârti și bicicleta în aer la 360 de grade. Pe măsură ce realizați multe challenge-uri, veți putea debloca noi biciclete și curse. Controlul e cam dificil, mai ales că gesturile swipe nu sunt interpretate precum comanda dorită. Fizica jocului este bună, grafică destul de arătoasă și avem și destul de multe biciclete deblocabile.

Touchgrind BMX

Totuși, Touchgrind e frustrant de greu, în ciuda faptului că are un tutorial bine pus la punct. Nivelele sunt scurte și liniare și le veți învăța imediat, iar secretul aici este coordonarea degetelor și... cam atât. Aveți la dispoziție 5 trasee, multiplicatoare și posibilitatea de a vedea reluările acțiunilor voastre. Acest titlu poate fi descărcat de aici pe Android și primește de la noi nota de 7 din 10. Titlul poate fi descărcat pentru Android, iOS și Windows Phone.
​

UTOK Hello 7Q prețuri actualizate:

Touchgrind BMX (Utok Hello 7Q)