[Windows Phone]: Ragdoll Run review: joc platformer 3D amuzant, dar ușor repetitiv (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.093 ori
<b>[Windows Phone]: Ragdoll Run review: joc platformer 3D amuzant, dar ușor repetitiv (Video)</b>După Allview Speed City și ASUS VivoTab Smart îi facem review lui HTC 8X, dar înainte să realizăm acest review de terminal WP8, vă prezentăm un joc foarte drăguț pe acest device. E vorba despre Ragdoll Run, un titlu de tip platformer 3D, pe care...

După Allview Speed City și ASUS VivoTab Smart îi facem review lui HTC 8X, dar înainte să realizăm acest review de terminal WP8, vă prezentăm un joc foarte drăguț pe acest device. E vorba despre Ragdoll Run, un titlu de tip platformer 3D, pe care îl găsiți gratuit în Windows Phone Store.

Ideea e foarte simplă: controlați un personaj de tip păpușă de jucărie, care aleargă pe o serie de cuburi, pe care le puteți roti la ce unghiuri doriți. Personajul care poate fi un soi de urs sau un drăcușor (de genul acelor jucării ușor ponosite care sunt la modă acum) va avea de înfruntat capcane și obstacole și puteți fie să săriți peste ele sau să rotiți mediul din jur pentru a scăpa de probleme. Idealul este să parcurgeți cât mai mulți metri și aveți diferite sarcini, precum adunarea unui număr de smaralde sau alte obiecte.

Ragdoll Run review​

îndată ce un obiectiv e îndeplinit veți putea debloca noi creaturi, din cele mai colorate și cu forme inedite. Există și o versiune premium a jocului, care costă 1 dolar si dezactivează reclamele enervante din partea superioară și inferioară a ecranului, oferind mai mult spațiu pentru joc. Am apreciat cel mai mult secvențele de gameplay rapid, când nu se mai înțelege nimic din obstacole și totul devine haotic. îi acordăm lui Ragdoll Run nota 8 din 10 și îl descărcați de aici.