Produse evoMAG.ro

HTC nu a ştiut să abordeze piaţa tabletelor şi a pierdut un segment uriaş din frica de a nu fi Samsung

Autor:  | Publicat în:  HTC  Tablet 1.961 ori
<b>HTC nu a ştiut să abordeze piaţa tabletelor şi a pierdut un segment uriaş din frica de a nu fi Samsung</b>Unul dintre jucătorii cu mare potențial pe piața tabletelor a fost și HTC, producător ce din păcate nu a știut cum să abordeze acest segment și a ajuns să renunțe la a mai lansa astfel de dispozitive pe piață. HTC Flyer a fost una dintre tabletele ce

HTC se număra printre brandurile mari care în mod surprinzător nu au ştiut să pătrundă eficient pe piaţa de tablete. HTC Flyer a fost un eşec şi HTC Nexus 9 tocmai a fost casat. A mai existat o tabletă între ele în SUA, dar a ajuns la fel de anonimă precum fetele de la Asia după despărţirea formaţiei. Unde a greşit HTC? Flyer avea un concept interesant în spate şi potenţial mare, dar s-a vândut la preţ prea mare şi publicul nu era gata pentru acel format.

Undeva de-a lungul evoluţiei, HTC a pierdut inspiraţia de a realiza designuri reuşite, cam între HTC One M7 şi M8 şi apoi au venit şi procesele care le-au oprit produsele spre vânzare în SUA. HTC a văzut pe pielea celor de la Samsung că poţi pierde miliarde prin procese cu Apple, aşa că a ales abordarea struţului şi a renunţat la piaţa de tablete... Unde ar fi fost HTC acum dacă persevera cu un Flyer 2, o tabletă de gaming şi un device în gen ASUS Transformer?

Caz clasic de branza buna in burduf de caine. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×