Nokia şi-a început prezentarea de la MWC 2017 cu accentul pe produsele Withings, anunţând practic intrarea sa pe piaţa echipamentelor medicale. Printre produsele colaterale ale zonei este şi ceasul Withings Steel HR, smartwatch analog care se bucură de mare succes.
Withings a fost preluată de Nokia şi în curând produsele sale vor fi rebranduite, dar până atunci aflăm că purtabilul lor a ieşit în evidenţă în portofoliul companiei în primele luni din 2017. Steel HR este un activity tracker, cu senzor de puls şi reuşeşte să fie un ceas analogic cu funcţii medicale şi de fitness. Produsul a primit şi un premiu la CES 2017, pentru inovaţie în zona "Sport, Fitness şi Biotech".
Nokia nu a dezvăluit câte unităţi ale ceasului au fost vândute, ci doar că segmentul Digital Health/Digital Media a generat venituri de 16 milioane de euro. Nokia Technologies, care include şi Steel HR şi licenţele pentru telefoane Nokia a adus profit de 116 milioane de euro. Cine e interesat de acest ceas îl poate cumpăra la preţul de 151 euro până la finalul acestei luni, după un discount de 20%.
Se remarcă prin viaţa bateriei de 25 de zile şi faptul că poate primi notificări de la telefon pe ecran în mod minimalist.