ANCOM ar dori introducerea unei perioade de probă pentru abonamentele de telefonie mobilă, pentru a decide dacă renunţăm la ele sau nu

Autor:  | Publicat în:  știri diverse  Operatori 854 ori
<b>ANCOM ar dori introducerea unei perioade de probă pentru abonamentele de telefonie mobilă, pentru a decide dacă renunţăm la ele sau nu</b>Descoperim astăzi faptul că Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM), a adoptat noua abordare și strategie pentru comunicaţii digitale 2020. Printre propunerile de aici este inclusă și un element interesant ce face

Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) a adoptat noua abordare şi strategie pentru comunicaţii digitale 2020, documentul incluzând atât o analiză a pieţei actuale, cât şi a tendinţelor viitoare. Una dintre propunerile integrate în document implica oferirea clienţilor de telefonie mobilă şansa unei perioade de probă.

Ce înseamnă perioada de probă? O durată de timp în care clientul poate renunţa la contractul încheiat fără penalizare şi plăți extra, dacă nu e mulţumit de serviciile prestate. Perioada de probă la abonamentul de telefonie ar putea stimula cererea de servicii pe piaţa din România. E nevoie de acest lucru, pentru că Romania rămâne ţara din UE cu cea mai scăzută rată de utilizare a Internetului, deşi are unele dintre cele mai bune reţele din lume. La final de an 2015, penetrarea conexiunilor de acces în bandă largă a ajuns la 51.8% din gospodării şi 21.4% din populaţie, ritmul fiind în scădere din 2012.

Implementarea unei perioade de probă ar ajuta clienţii să îşi aleagă un serviciu şi pachet de oferte ideal. Nu ar fi cazul unor dezbateri cu privire la uzura sau deteriorarea echipamentului furnizat şi ar putea sosi şi pe serviciile de comunicaţie fixe. Furnizorii, sau mai bine zis o parte din ei consideră că introducerea perioadei de probă e în regulă, câtă vreme clientul plăteşte pentru serviciile utilizate.

De remarcat şi că în documentul despre tendinţele 2020 se pune accentul pe WiFi că o "obişnuinţă în conectarea online a multiplelor echipamente terminale" în casele din România.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×