Foxconn a avut un an foarte important, cumpărând în ultimele 12 luni atât pachetul majoritar de acţiuni la Sharp, cât şi o parte din segmentul feature phone de la Microsoft, iar mai nou se va ocupa şi cu producţia terminalelor Nokia, odată cu revenirea companiei. Azi aflăm că Foxconn are de gând să achite şi nota pentru marketing.
Asta ar putea explica cum a ajuns robotul Sharp RoBoHoN să se vândă şi în China, după ce a depăşit mia de unităţi în Japonia. Tradiţional chinezii nu sunt chiar atât de ahtiaţi după tehnologie ca japonezii şi au un patriotism faţă de produsele lor, dar ar putea achiziţiona totuşi un gadget împins în faţă de Foxconn. Posibil ca această firmă să fi investit deja în promovarea roboţelului. Foxconn e un gigant cu buzunare adânci, ceea ce nu poate decât să îi bucure pe fanii Nokia, care vor vedea cu siguranţă o ascensiune rapidă a brandului preferat.
Deocamdată Foxconn se ocupă cu promovarea brandului de telefoane InFocus în Japonia, dar acestea ar putea trece sub brand Sharp, pentru extra vizibilitate. Dacă mă întrebaţi pe mine, vreau să văd un Nokia cu Android şi design de Sharp Aquos Crystal şi mă voi declara mulţumit. Eventual şi un roboţel simpatic Nokia....