Allview pornește o campanie de informare a consumatorilor cu privire la serviciile sale de garanție

Autor:  | Publicat în:  Allview 1.417 ori
<b>Allview pornește o campanie de informare a consumatorilor cu privire la serviciile sale de garanție</b>Nu odată ne-am &icirc;nt&acirc;lnit &icirc;n comentariile voastre cu reproșuri legate de serviciile deficitare ale companiilor atunci c&acirc;nd vine vorba de garanții și service, acestea fiind principalele probleme semnalate. Cu scopul de a schimba...

Nu odată ne-am întâlnit în comentariile voastre cu reproșuri legate de serviciile deficitare ale companiilor atunci când vine vorba de garanții și service, acestea fiind principalele probleme semnalate. Cu scopul de a schimba opinia utilizatorilor, începând de astăzi, cei de la Allview pornesc o campanie de informare cu privire la garanțiile oferite cumpărătorilor.

Potrivit unui studiu realizat de companie atât în magazine, cât și la recepția service-ului, s-a constat faptul că mulți dintre utilizatorii de telefoane/tablete nu știu că display-ul, încărcătorul, sau placa de bază se pot schimba în mod gratuit atunci când optăm pentru Garanția Completă pe o perioadă de 2 ani.

Spre deosebire de garanția standard, aceasta costă 12% din valoarea telefonului, componentele mai sus menționate fiind schimbate gratuit o sigură dată în cei 2 ani. Pe de altă parte, avem la dispoziție și Extragaranția Allview prin care ni se oferă 3 ani de garanție, serviciu ce costă 10% din valoarea produsului. Pentru telefoanele de sub 380 lei, costul este unul fix de 49 lei.

Nu în ultimul rând, Allview aduce clienților serviciul - Service Expres - prin care telefonul ne este reparat garantat în 5 zile (cost  - 49 lei). Vouă cum vi se par aceste noutăți introduse de către brașovenii de la Allview?

❗ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×