Android aduce mai puțini bani din advertising decât iOS și BlackBerry, conform Opera

Autor:  | Publicat în:  Android 626 ori
<b>Android aduce mai puțini bani din advertising decât iOS și BlackBerry, conform Opera</b>Conform unui studiu nou al celor de la Opera, la capitolul eficiență pe partea de advertising Android sta mai prost decât iOS sau BlackBerry OS. E vorba aici despre cifrele obținute de la rețelele de advertising detinute de Opera. Se pare că pe iOS...

Conform unui studiu nou al celor de la Opera, la capitolul eficiență pe partea de advertising Android sta mai prost decât iOS sau BlackBerry OS. E vorba aici despre cifrele obținute de la rețelele de advertising detinute de Opera. Se pare că pe iOS se obțin 1.64 dolari la mia de afișări în rețeaua de reclame Opera, față de 1.06 dolari pe BlackBerry și 88 de cenți pe Android.

Platforma mobilă Apple controlează 46.37% din traficul web prin platforma de reclame Opera și aduce 58.40% din venituri. De reținut că e inclus aici atât iPhone-ul, cât și iPad-ul și iPod-ul. Telefonul Apple generează 30.43% din trafic și 34.38% din veniturile din reclame mobile. Advertiserii pe platforma Opera obțin 1.48 dolari la mia de afișări pe smartphone-ul companiei din Cupertino. Pe iPad suma ajunge chiar la 4.42 dolari la mia de afișări.

Android ocupă 25.6% din traficul mobil în rețeaua de reclame Opera și aduce doar 16.79% din venituri, cu 88 de cenți la mia de afișări. în ciuda performanțelor RIM și BlackBerry OS, aceștia aduc doar 4.40% din trafic și 4.15% din venituri. în concluzie, Android nu este o platformă chiar atât de eficientă pentru reclame, cel puțin nu ca iOS. Trebuie să știți că Opera a cumpărat un număr destul de mare de rețele mobile de reclame, care se ocupă de peste 10.000 de site-uri și aduc 40 de miliarde de afișări pe lună.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×