Apple este "cel mai intim brand" pentru generaţia milenialilor; Iată ce înseamnă asta

Autor:  | Publicat în:  Apple 1.237 ori
<b>Apple este "cel mai intim brand" pentru generaţia milenialilor; Iată ce înseamnă asta</b>Potrivit unui studiu realizat de către firma de research MBLM s-a ajuns la concluzia că Apple este cel mai intim brand pentru generația milenială. Ce înseamnă asta este că persoanele născute în anii 80 și 90 sunt pasionați de produsele

Milenialii, cunoscuţi şi ca "Generaţia Y" sunt un segment de public vânat de toţi marii producători de telefoane, dar şi de electronice în general. E vorba despre persoanele născute în anii 80 şi 90, definite printr-o pasiune pentru tot ce e hip şi cool, profesii bine plătite şi dorinţa de a copilări pe vecie. Un studiu recent a arătat că Apple este "cel mai intim brand" pentru mileniali.

Studiul vine de la MBLM, o firmă de marketing care e specializată în orientarea companiilor spre clienţi şi formarea unei legături speciale între companie şi client. Apple a evoluat mult în ultimul an, întrecând campionul de anul trecut, adică pe Netflix. Gigantul streaming-ului era pe primul loc pentru mileniali anul trecut, când vine vorba de intimitate şi conexiune.

Trebuie totuşi spus că acesta este doar un singur studiu, în vreme ce altul realizat de către The Charisma Index are Apple pe locul 8. Amazon era pe locul întâi, iar Google pe locul 2. Kellogg's e pe locul 7, ca punct de reper, semn că milenialii îşi adoră cerealele de dimineaţă. Fiecare studiu a fost realizat cu alte întrebări, cu alt eşantion de public şi indicatoare.

Reţineţi că Apple atinge aceste cote înalte în studii în condiţiile în care nu se promovează excesiv prin ample campanii televizate, nu are numele pe tricourile echipelor de fotbal, nu o să îi vedeţi la concerte apărând pe ecrane şi nici pe maşini de Formula 1. Iar reclamele lor sunt discrete, apar mai degrabă pe YouTube şi realizate in house. Tăria brandului şi farmecul său reprezintă totuşi cheia, iar adoraţia fanilor Apple nu e gata să ştirbească prea curând.

Şi că o coincidenţă majoritatea fanilor sunt mileniali.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×