Care va fi norocoasa agentie care va gestiona bugetul media Vodafone?

Autor:  | Publicat în:  Vodafone 1.291 ori
<b>Care va fi norocoasa agentie care va gestiona bugetul media Vodafone?</b>Vodafone Romania va trebui sa isi aleaga saptamana viitoare agentia care ii va administra bugetul de media, mai precis fondurile folosite pentru realizarea reclamelor atat de populare ale companiei. La selectia initiala s-au prezentat 4 agentii, dar pana...

Vodafone Romania va trebui sa isi aleaga saptamana viitoare agentia care ii va administra bugetul de media, mai precis fondurile folosite pentru realizarea reclamelor atat de populare ale companiei.

La selectia initiala s-au prezentat 4 agentii, dar pana acum Vodafone a selectat doar doua: Universal McCann si OMD-MD. In timp ce Universal McCann a gestionat bugetul Vodafone pana la aceasta licitatie, OMD are avantajul de a se ocupa de administrarea bugetului pentru reclame in plan extern pentru firma de telefonie. Candidatii care nu au fost luati in calcul sunt Zenith Media si MindShare .

Poate numele mentionate mai sus nu va spun nimic, dar ar trebui sa luati in considerare faptul ca OMD si Media Direction (firme afiliate la Omnicom) au clienti faimosi ca Alpha Bank, McDonald's, Pepsi sau Automobile Renault. Nici McCann Erickson nu este mai prejos avand clienti ca ING, Kandia-Excelent, Nestle sau Coca-Cola. Firma aleasa va trebui sa gestioneze in jur de 15 milioane de euro, suma reprezentand bugetul de media al companiei Vodafone.

Se pare ca ne putem astepta in continuare la reclame bune din partea Vodafone, oricare ar fi castigatorul licitatiei, caci avem de-a face cu doua mari echipe de profesionisti ai media.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×