Spy Shop Black Friday 2017

Casuta Vocala, factor de stres cotidian si put nesecat de venit pentru operatorii telefonici!

Autor:  | Publicat în:  Orange 2.997 ori
<b>Casuta Vocala, factor de stres cotidian si put nesecat de venit pentru operatorii telefonici!</b>Va intrebati uneori, de ce casuta vocala vine deja activata pe un numar nou de abonament sau de cartela prepay? Va intrebati de ce uneori e mai greu sa dezactivezi mesageria vocala, decat sa-ti setezi telefonul mobil pentru acces la internet? Pai...

Va intrebati uneori, de ce casuta vocala vine deja activata pe un numar nou de abonament sau de cartela prepay? Va intrebati de ce uneori e mai greu sa dezactivezi mesageria vocala, decat sa-ti setezi telefonul mobil pentru acces la internet?

Pai lucrurile sunt cat se poate de simple: Un apel terminat in casuta vocala = un apel taxat.

Fie ca sunt unitati incluse ori minute taxate la tariful de lista, daca un apel ajunge in casuta ta vocala va fi trecut pe lista de "minute utilizate" pentru cel care te-a sunat.

Imagineaza-ti ca esti companie telecom si ai 10 milioane de clienti. Sa presupunem ca toti au activa casuta vocala in toate cele 3 cazuri (daca nu raspund, daca nu sunt in zona de acoperire sau daca sunt implicati intr-o alta conversatie si numarul lor suna ocupat).

Imaginati-va ca teoretic niciun apel terminat in reteaua cu pricina nu va scapa netaxat, nici daca clientii nu ating intr-o zi telefoanele personale. Deci 10 milioane de apeluri taxate in ziua Y. Am aberat dar este un exemplu elocvent.

Mai exact, ce vreau sa spun este ca mesageria vocala este o masina de taxat uriasa, e ca o fabrica de bani pentru operatorul care o pune in miscare. Unde mai pui ca apelurile in roaming care ajung in mesagerie sunt taxate de trei ori, odata pentru cel care te suna, odata ca un apel in tara in care esti plecat (platit de tine) si inca odata ca un apel spre Romania acolo unde se afla serverul de mesagerie (platit tot de tine).

Chiar daca clientului ii este oferita 100% gratis, pentru operator este o mina de aur.

Mesageria vocala este bagata pe gatul clientului in urmatoarele situatii:

  - cand activeaza SIM-ul, abonamentul.
  - cand a fost inchis pentru neplata si este reconectat
  - cand i se reinitializeaza contul, daca pe numarul abonatului a existat o problema in centrala.
  - cand se schimba titularul
  - cand se trece de la prepay la postpay si invers.
  - etc.

Casuta vocala iti este bagata pe gat de mai multe ori in timpul vietii tale de utilizator GSM.

In Romania de exemplu din cei 3 operatori GSM (Vodafone, Orange si Cosmote) doar doi dintre ei lasa la latitudinea clientului daca sa aiba sa nu serviciul de mesagerie vocala activ, dandu-i posibilitatea clientului sa efectueze directionari sau sa anuleze redirectionari spre mesagerie direct din tastatura telefonului fara a fi nevoit sa apeleze operatorul sau vreun robot interactiv.

Un singur operator tine cu tot dinadinsul ca clientii sai sa aiba mesageria activa chiar si cand nu-si doresc asta :)

Adica, utilizatorul nu poate activa sau dezactiva casuta vocala prin formule gen (##002#) ci doar prin intermediul robotului interactiv si atunci existand posibilitatea ca "dintr-o eroare" mesageria sa nu se dezactiveze, fiind nevoie de apel la consultant. Legat de acelasi operator mesageria vocala este indisponibila ca servciu ore intregi in fiecare zi, totusi apelurile ce ajung acolo sunt totusi taxate.

Exista totusi un operator in Romania unde mesageria vocala functioneaza ca la carte inca de la lansare.

Despre ce operatori vorbim, cat de utila este mesageria in zilele noastre si cat va foloseste acest serviciu, va lasam pe voi sa va ganditi. :)

▶▶▶ Bluboo S8 Black la 975 lei ◀◀◀
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×