Ce are În plus noul iPad față de concurența reprezentată de tabletele Android?

Autor:  | Publicat în:  Apple 1.586 ori
<b>Ce are În plus noul iPad față de concurența reprezentată de tabletele Android?</b>Mobilissimo.ro a făcut live blogging de la evenimentul în care a fost lansată noua tabletă a Apple - aici. Sunt câteva elemente ce vor individualiza mereu oferta Apple în nișa tabletelor față de concurență. &nbsp; Observați că nu au făcut...

Mobilissimo.ro a făcut live blogging de la evenimentul în care a fost lansată noua tabletă a Apple - aici. Sunt câteva elemente ce vor individualiza mereu oferta Apple în nișa tabletelor față de concurență.

Observați că nu au făcut pasul spre un procesor quad-core ci au preferat să upgradeze vechiul procesor cu un GPU mai puternic, nu le-a păsat nici de greutate sau grosime și noul iPad este puțin mai gros și mai greu decât vechea generație. Impresionează prin retina display, camera de 5 Megapixeli care cu siguranță va face fotografii decente, au portat aici tehnologia de pe iPhone 4S, doar senzorul nu mai este de 8 Megapixeli ci de 5 Megapixeli.

Mereu iPad va ieși în evidență prin:

1. Numărul de aplicații optimizate pentru tabletă

Acum se pot lăuda cu peste 200.000 de aplicații pentru iPad și iPad 2, iar la noul iPad au lucrat de aproape cu cei care dezvoltă aplicații și o serie de titluri apar în viitorul apropiat. Nu a fost lansare de iPad fără să apară un dezvoltator de aplicații sau fără să fie scoase în față o serie de aplicații noi sau îmbunătățite. Aseară a fost rândul iPhoto, Garage Band, iWork, iMovie.

2. Piața de desfacere și un preț decent

iPad & iPad 2 s-au vândut în milioane de unități. iPad 2 s-a vândut în 16 milioane doar în Q4 2011. Este o valoare impresionantă. Succesul se transpune în posibilitatea de a negocia un preț bun cu furnizorul de echipament, acesta câștigă datorită volumului impresionant. Nu a contat ce specificații au fost aduse, dar niciodată iPad nu a fost poziționat sus ca și preț. A încercat Motorola cu Zoom și a fost un mare fail. Observați că și noul iPad cu retina display, GPU mai bun, iOS 5.1, cameră de 5 Megapixeli nu va costa cu mult peste cât este iPad 2 acum în magazine. începe de la 499 dolari - versiunea de 16 GB Wi-Fi.

3. Simplitate în design, da și în sistemul de operare

Un punct forte pentru Apple care nu complică experiența oferită de produsele sale. iPad este adoptat foarte repde de către un copil sau de către un om în vârstă cu minime valențe tech.
Farmecul Android este dat de posibilitatea de a face cât mai multe cu tableta ta, de a pune un ROM customizat când te plictisești de interfață, instalezi aplicații din diferite magazine ș.a.m.d. S-au lansat peste 100 de tablete Android, dar niciuna dintre ele nu a avut măcar 10% din succesul iPad. Să fi fost vreo tabletă, un model de sine stătător și nu o gamă care să fi fost vândut în 1.6 milioane în Q4 2011 când Apple atingea 16 milioane?

4. Evoluție și nu revoluție

Observați cum de la o generație la alta sunt aduse elemente cheie pe care se poate miza în cadrul departamentului de marketing în campaniile ce vor precede intrarea produsului în piața. De data aceasta avem: retina display, GPU mai bun, cameră foto de 5 Megapixeli și filmare la 1080p, aplicații noi, jocuri aflate în faza de dezvoltare. în cadrul Android este o adevărată aglomerație. Fiecare producător dorește să aibă tableta cea mai slim, cel mai puternic procesor, cea mai nouă variantă de Android, cea mai șmecheră camera foto cu număr cât mai mare de megapixeli, spațiu de stocare, design atipic. Nu se trage tare și pentru jocuri, aplicații, etc.

Ce credeți că ar trebui să aducă o tabletă Android ca să fure din succesul iPad de la Apple?

❗ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×