CEO HTC - Peter Chou dă vina pe marketingul insuficient pentru rezultatele proaste din 2012

Autor:  | Publicat în:  HTC 1.091 ori
<b>CEO HTC - Peter Chou dă vina pe marketingul insuficient pentru rezultatele proaste din 2012</b>Uite că și CEO-ul HTC este în asentimentul a ceea ce am spus de atâtea ori în 2012, HTC are un marketing slab în raport cu concurența și de aici și rezultatele slabe pentru telefoane de top precum HTC One X sau HTC One S. Să știți că nu doar...

Uite că și CEO-ul HTC este în asentimentul a ceea ce am spus de atâtea ori în 2012, HTC are un marketing slab în raport cu concurența și de aici și rezultatele slabe pentru telefoane de top precum HTC One X sau HTC One S. Să știți că nu doar eu sunt cel care apreciază HTC One X drept cel mai bun smartphone pe 2012 și editorul șef de la Engadget pe partea de telefoane mobile a declarat asta într-un interviu recent referitor la cele mai bune smartphone-uri din anul ce tocmai s-a încheiat.

Peter Chou a făcut declarația într-un interviu către o publicație prestigioasă din SUA - The Wall Street Journal. A pus punctul pe i declarând că concurența a investit enorm în marketing și că HTC nu a făcut suficient la acest capitol. Totuși, un paragraf mai încolo declară că HTC se va baza pe inovație în 2013 și nu pe bugete de marketing. Speră ca publicul să aprecieze produsele companiei taiwaneze pentru noutățile incluse în produsele sale.

Le zic de pe acum că le va fi greu și în 2013, deși sunt sigur că de data aceasta au fost realiști în ce privește predicțiile pe anul în curs. Sper ca HTC să-și revină și să redevină o forță de temut, dar nu este suficient să te bazezi doar pe inovație. Samsung se pregătește să investească și mai mult în marketing, au ajuns a domina piața de telefoane inteligente. Estimările se ridică la 400 milioane unități pe 2013. Sunt curios pe unde se situează HTC.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×