La ultima verificare BlackBerry Passport, neobișnuitul telefon pătrat al companiei canadiene atinsese 200.000 de unități vândute și asta în doar 2 săptămâni sau puțin mai mult. Ei bine, astăzi CEO-ul BlackBerry, John Chen declară că telefonul a înregistrat o cerere care depășește așteptările.
El a declarat și că se bucura că există probleme de stoc cu acest model business, preferând ca unitățile să nu ajungă decât să rămână prea multe. Oficialul a declarat că firmă pe care o conduce țintește către acei 30% din piața smartphone, reprezentați de persoane care își văd telefonul ca o unealtă mai degraba decât ca un portal de divertisment. BlackBerry vindea 52.3 milioane de unități în 2010, iar anul trecut numărul scăzuse la doar 13.7 milioane de unități.
Totuși CEO-ul a pus compania pe drumul cel bun, astfel că BlackBerry Passport și ecranul său insolit de 4.5 inch cu rezoluție de 1440 x 1440 pixeli reprezintă o salvare. Passport e bun pentru vizualizarea spreadsheeturilor, documentelor și mailurilor, fără a pierde din conținut. BlackBerry deja lucrează la un succesor pentru Passport, având în vedere cererea crescută. Avantajul e ca pe lângă inovațiile touch și cele de format primim și tastatura QWERTY cea atât de apreciată a BlackBerry-urilor.