Crash Course ICE Review - un joc 3D foarte distractiv pentru Android (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.311 ori
<b>Crash Course ICE Review - un joc 3D foarte distractiv pentru Android (Video)</b>Atunci când i-am făcut review jocului Soulcraft THD pe tableta ASUS Transformer Pad 300 am primit sugestia într-un comentariu să aruncăm o privire pe jocul Crash Course ICE. Acesta s-a dovedit a fi o surpriză plăcută, datorită graficii 3D,...

Atunci când i-am făcut review jocului Soulcraft THD pe tableta ASUS Transformer Pad 300 am primit sugestia într-un comentariu să aruncăm o privire pe jocul Crash Course ICE. Acesta s-a dovedit a fi o surpriză plăcută, datorită graficii 3D, gameplay-ului încântător și muzicii alerte.

Acesta este un joc clasic în care controlați o navă ce gonește pe o planetă rotundă în 3D și trebuie să distrugă cristale, nave inamice și să se ferească de obstacole. Controlați nava cu un stick analogic virtual, plasat în partea stângă a ecranului, în vreme ce cu stickul virtual din partea dreaptă controlați direcția în care trageți. Aveți arme precum plasmă, minigun, arma principală și posibilitatea de a folosi o "nucleară" care curăța planeta de inamici. în plus, dacă sunteți înconjurați există un buton care va scoate imediat din încurcătură, permițându-vă să parcurgeți o linie dreaptă în viteză distrugând totul în cale pe acea planetă albastră.

Veți beneficia și de power ups pe care le culegeți de pe planetă și de un boss care va apărea după ce ați distrus toți inamicii. Atunci când nava vă va fi distrusă vor exploda și inamicii de lângă voi. în fine, jocul e distractiv și vă poate răpi ore bune dacă vă prinde. Aveți și o muzică rapidă și cu tentă spațială pe fundal și opțiunea de a duce grafica la un nivel HD din opțiuni, plus setări pentru ochelari anaglifici 3D și setări ale distanței camerei. Modurile de joc includ Arcade, Casual și Survival, cu moduri variate de dificultate. Puteți descărca jocul de aici. Gaming plăcut!