De vreme ce 59% dintre persoanele care vor face cumpărături de Crăciun în acest an intenționează să folosească telefonul mobil pentru a-și ușura sarcina, Google nu ezită să ne ajute, implementând extensia Seller Ratings în căutările noastre. Statistica anterior menționată a fost furnizată de către Asociația de Marketing Mobil.
în plus, Google afirmă că în trimestrul 3 al acestui an, căutările cu ajutorul motorului sau specializat au crescut cu 130% față de anul 2009. Seller Ratings este o funcție nouă în căutarea pe mobil, ea fiind portată de pe desktop și permițându-le utilizatorilor să vadă comercianții recomandați de alți cumpărători.
Astfel, va fi creată o reputație online pentru un anumit magazin sau brand, folosindu-se sistemul de ratinguri prezentat în imaginea de mai sus. Seller Ratings va agrega informațiile de pe site-urile care fac recenzii magazinelor și va publica doar magazinele online care obțin 4 sau mai multe stele și cel puțin 30 de recenzii.

