Frontline Commando Review - shooter static pentru Android cu interfață impresionantă (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.538 ori
<b>Frontline Commando Review - shooter static pentru Android cu interfață impresionantă (Video)</b>Dacă sunteți în căutarea unui shooter interesant pe Android și pe deasupra jocul să fie și gratuit, atunci vă recomandăm Frontline Commando, al cărui review îl vedeți mai jos. Acest titlu l-ați văzut și în recenzia lui Samsung Galaxy Nexus...

Dacă sunteți în căutarea unui shooter interesant pe Android și pe deasupra jocul să fie și gratuit, atunci vă recomandăm Frontline Commando, al cărui review îl vedeți mai jos. Acest titlu l-ați văzut și în recenzia lui Samsung Galaxy Nexus la finalul anului trecut, dar acum jocul a fost actualizat la o versiune nouă și vi-l prezentăm în recenzia video de mai jos.

Am instalat și jucat acest shooter pe ASUS PadFone și tableta PadStation, după cum vedeți mai jos. Jocul arată bine și pe ecranul de 10.1 inch al tabletei, nu doar pe telefoane. Avem de-a face aici cu un shooter static, adică vă veți putea mișca doar între puncte fixe în timpul bătăliei cu inamicii. Unul dintre aceste puncte vă oferă și posibilitate de a încărca arma, iar trecerea între punctele din nivel, care asigura și siguranță în fata gloanțelor se face rapid, apăsând o singură dată pe ecran pe săgețile laterale. Mecanismul principal de gameplay presupune țintirea inamiciilor și utilizarea de puști, pistoale, mitraliere, arme cu lunetă și altele pentru a ucide teroriști.

Vă veți confrunta și cu sniperi, cu elicoptere, cu inamici cu mitraliere care vă distrug acoperirea, reprezentată de ziduri sau butoaie și va trebui chiar să vă feriți de grenade. Fiecare misiune are o răsplată în bani virtuali, cu care cumpărați arme noi, veste antiglonț, medipackuri pentru a vă crește viața și atacuri aeriene pentru momentele în care nu mai faceți față valului de inamici. Un joc foarte atractiv, în care vă puteți exersa ținta pentru shooterele mai ample.Am apreciat in special grafica sa de calitate. Frontline Commando poate fi descărcat de aici.